سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

محمد اسماعیل حاتمی گفت: حمایت های مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت های بعد از خروج از زندان استان خراسان شمالی در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از جمله تحت پوشش قرار دادن خانواده های زندانیان نیازمند و کمک به آزادی زندانیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: خانواده دستگاه دیپلماسی همانند آحاد مردم ایران خود را داغدار حادثه ناگوار در آبادان می‌دانند و همدرد و شریک غم خانواده های ضایعه دیده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه روحانیت موجب قوام و انسجام در جامعه اسلامی هستند، گفت: دشمن همواره سعی دارد که چهره عالمان دینی را کوچک جلوه داده و تخریب نمایند.

ناصری موحد گفت: درحال حاضر رسانه و تبلیغات آخرین و موثرترین سلاح دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران در جنگ ترکیبی و شناختی است.

فیض عارفی از شرکت بیش از 1600 نفر از مردم شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

سیامک مهدی‌کار گفت: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی از روز یکشنبه 8 خرداد ماه آغاز می‌شود و اولیا می‌توانند متناسب با محدوده جغرافیایی محل زندگی خود به مدارس مراجعه کرده و فرزندان خود را نام‌نویسی کنند.

عباس کاظمی با اشاره به مجهز شدن 310 نانوایی استان به دستگاه کارتخوان، گفت: یارانه متعلق به هر قرص نان بدون هیچ محدودیتی بعد از پخت و فروش آن از طریق دستگاه‌های کارتخوان به حساب نانوا واریز خواهد شد.

سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: سازمان نظام مهندسی قدرت بازدارندگی و ابزار لازم را برای توقف یک پروژه به صورت مستقیم ندارد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران اعلام کرد: به دستور وزیر جهاد کشاورزی تشکل های بخش خصوصی توزیع مستقیم گوشت را انجام می دهند.

یکی از راه هایی که برای کم فروشی در برخی نانوایی ها می توان اعمال کرد،«فروش کیلویی» نان است.

براساس گزارش بانک مرکزی ایران در ماه فرودین91درصد چک های مردم استان وصول شده است که نسبت به ماه قبل (اسفند1400)3دهم درصد کاهش داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات موفق به کشف 800 هزار تن کالاهای استراتژیک از جمله نهاده‌های دامی به ارزش بیش از 7 هزار میلیارد تومان در تعدادی از استان‌های کشور شدند.

در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر منتخب حیات وحش که در جهان گرفته شده است.

دشمنان ملت ایران در ماجرای متروپل آبادان تنها به دنبال اهداف سیاسی خود هستند و تلاش دارند با حاشیه سازی برای این اتفاق به کشور ضربه وارد کنند در حالی که همه می‌دانند در چنین شرایط بحرانی نیاز کشور، برقراری آرامش برای تسریع در امر امدادرسانی و آواربرداری و اتخاذ تصمیمات به موقع و صحیح توسط مسئولان است.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی از انتشار اوراق ارزی برای نخستین بار توسط بانک مرکزی خبر داد.