سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رییس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری از وارد شدن ژن درمانی به فاز بالینی خبر داد و گفت: با مذاکراتی که با مراکز درمانی داشتیم، این روش با هماهنگی ستاد سلول‌های بنیادی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری وارد فاز بالینی خواهد شد.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 395 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 14میلیون و 700 هزار تومان است.

پسوند امنیت کلیدواژه چسبیده به آذربایجان غربی بوده و هست، لذا برای زدودن این برچسب ذهنی از نام استان باید مولفه ها و شاخص های پیشرفت استان در حوزه رسانه، کارشناسی و تبیین و گفتمان سازی شود.

نوع پوشش بازیگران خانم فیلم «برادران لیلا» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش اصلی جشنواره کن با حاشیه، تمسخر و انتقادات منفی فراوانی در فضای مجازی همراه بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: دومین جشنواره استانی تئاتر "نهال" به صورت صحنه ای به میزبانی میاندوآب از 10 تا 12 خرداد ماه در این شهرستان برگزار می شود.

شهردار دوگنبدان گفت: چهار نیروی آتش نشان با تجهیزات تخصصی امدادی جهت کمک به آواربرداری ساختمان متروپل به محل حادثه در آبادان اعزام شدند.

مبین علی میر گفت: باتوجه به فرصت پیش آمده مبنی بر واردات انبه، پیله وران سریعا نسبت به انجام واردات اقدام تا تعهدات ارزی آنها برآورده شود.

گروهی ازدانشجویان دانشکده نفت و گاز گچساران با شرکت در ورزش "پلوگینگ" به پاکسازی منطقه اطراف دانشکده از زباله پرداختند.

فضاهای ورودی کلانشهر ارومیه از جمله مکان‌های فراموش شده‌ای است که طی سال‌های اخیر با مشکلات و نابسامانی‌های بسیاری مواجه بوده و متاسفانه مسئولان مربوطه هیچ اقدامی جهت رسیدگی به این مشکل نکرده‌اند.

این باغ هر ساله در اواخر اردیبهشت و شروع خرداد میزبان گردشگران و علاقمندان به گل و طبیعت است.

در حالی شورای پول و اعتبار با پرداخت وام 100میلیون‌تومانی ودیعه مسکن در تهران موافقت کرده است که سود این وام در دوره بازپرداخت 5ساله 52.3میلیون تومان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از پایگاه پهپادی زیرزمینی ارتش بازدید کرد.

قوه قضائیه به شهروندان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد هشدار داد.

بازار سرمایه این هفته قرمز پوش آغاز کرد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، بیش از 11 هزار واحد کاهش یافت و شاخص کل به یک میلیون و 553 هزار واحد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کلیبر از کشف بقایای جسد کودک مجهول‌الهویه در اراضی روستای آغجه قشلاق سفلی این شهرستان خبر داد.

با دستور دادستان دماوند عامل کلاهبرداری گسترده که تحت عناوین نظامی و امنیتی فعالیت می‌کرد دستگیر شد.