سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

ولی پور گفت: ویژه برنامه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با همکاری دستگاه های فرهنگی لرستان برگزار می شود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 68 یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.

کمالی ضمن تشریح ویژگی‌های مجلس انقلابی، عمل به گفتمان امامین انقلاب را یکی از این ویژگی‌ها خواند و گفت: ناکارآمدی مجلسی‌ها در ادوار گذشته بر مشکلات کشور افزود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیرهای بزرگراهی پایتخت خبر داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 9 استان کشور از افزایش تدریجی دما طی 5 روز آینده در نیمه شمالی، غرب و جنوب غرب کشور خبر داد.

علیرضا برخور با اشاره به اینکه مجازات حبس، پرداخت دیه و پلمب اماکن در انتظار عاملان سقط جنین غیرقانونی است گفت: نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود.

سعید کهنسال گفت: افتتاح دومین خانه خلاق کشوری در تنکابن فرصتی برای ایجاد طرح‌هایی به‌منظور حل مشکل اشتغال جامعه ایثارگری است.

سیدمحمود حسینی‌پور گفت: امسال کاهش 50 درصدی غریق، اولویت طرح‌های دریا در مازندران است و باید با بسیج تمامی امکانات با جدیت پی‌گیری شود.

خیران در عرصه های مختلف اقدامات قابل توجهی انجام داده اند و طی سال های اخیر در عرصه کمک به خانوارهای زندانیان نیازمند نیز گام برداشته اند تا بتوانند با کمک های خود این خانوارها را از آسیب های مختلف در امان نگهدارند.

غلامرضا شریعتی گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به مازندران، یکی از اقدامات مطلوب در خصوص بزرگ‌ترین شهرک صنعتی مازندران آن بود که با توجه به اینکه در حال حاضر، آب و برق کارگاهی به صنایع داده می‌شود، مقرر شد که منابع لازم برای برق و آب صنعتی، تخصیص داده شود.

پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، با حداقل 12 راکت گراد مورد حمله قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معتقدم طرح شفافیت بایستی از خانه ملت و با شفاف‌سازی آراء نمایندگان آغاز شده و سپس به سایر قوا و دستگاه‌ها تعمیم داده شود.

عصر امروز دهه نودی های یزد درحسینیه تاریخی امیر چخماق اجتماع تا سرود سلام فرمانده را همخوانی کنند.

دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی قاره آسیا جهت دیدار با مسئولین ورزش کشورمان و تماشای مسابقات جام امام رضا (ع) وارد شهر مشهد مقدس محل برگزاری این رقابت ها شد.

جشنواره فیلم کن برندگان بخش‌های جانبی سینه‌فنوانداسیون و نوعی نگاه 2022 را معرفی کرد.

شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران برای چندمین بار در ماه های گذشته هر گونه اخبار مبتنی بر اصلاح قیمت سوخت را تکذیب کرد.