سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

شهرستان قصرشیرین گرمسیری ترین شهرستان و در غرب استان کرمانشاه است که در نزدیکی مرز ایران و عراق قرار گرفته‌است.

رئیس سازمان شیلات کشور گفت: بر اساس برنامه تحولی در این سازمان، تا سال 1404 دسترسی به صادرات یک میلیارد دلاری در این بخش تحقق یافتنی است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به اینکه مهدی تارتار این تیم را خود بسته بود، بنابراین رتبه هفتمی برازنده ذوب‌آهن در لیگ برتر نبود!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برای ارائه تسهیلات دامدار کارت به دامداران استان زنجان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، و بیش از 14.4 میلیارد تومان برای استان اعتبار تخصیص یافته است.

رئیس فدراسیون هندبال و سرمربی تیم ملی ساحلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به اظهارنظر درباره شرایط پیش از اعزام به مسابقات جهانی پرداختند.

دقایقی پیش دو نفر که گفته می شود از ماموران ناجا بودند در خیابان طالقانی تهران مورد حمله دو فرد مسلح قرار گرفتند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز پروازهای حج تمتع 1401 از 22 خرداد سال جاری خبر داد.

حسینعلی مقصودی گفت: محور شهرکرد به سمت پلیس راه در حال حاضر به صورت چهار خطه است و ترافیک بالای بیش از 15 هزار وسیله نقلیه در روز دارد و لازم این محور به صورت 6 خطه توسعه پیدا کند.

یکی از محصولات مهمی که در استان هرمزگان کشت می‌شود محصول استراتژیک گندم است که برداشت آن نیز در استان زودتر از سایر نقاط کشور آغاز می‌شود.

فلات پهناور ایران دیدنی‌های بسیاری دارد که یکی از آن‌ها دریاچه زیبای ارومیه است. مشهورترین مکان تفریحی در ارومیه دریاچه‌ی آن است که امروز مقصد سفر طبیعت گردی و ایرانگردی می‌باشد.

فرماندار شهرستان بهمئی همایش باستان شناسی، آسیب شناسی و پتانسیل های گردشگری شهرستان بهمئی گفت: صنایع دستی در شهرستان بهمئی یک ظرفیت بالقوه در ایجاد اشتغال و درآمدزایی است.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 92 قرار گرفته و هوای تهران قابل قبول و در مرز آلودگی است.

درخشش تیم‌های پزشکی در رزمایش جهاد امیدآفرینی بی‌بدیل بود و با استقبال خوب مخاطبان همراه شد.

محمدحسن نامی گفت: عملیات آواربرداری متروپل را می توان به شکل خشن انجام داد و به سرعت به اتمام رساند اما این اقدام نیازمند حوصله و دقت است تا علاوه براینکه به ساختمان های اطراف کمترین آسیب وارد شود؛ از ریزش مجدد سازه متروپل جلوگیری به عمل آید تا فاجعه دیگری شکل نگیرد و شناسایی جانباختگان نیز با مشکل مواجه نشود.

محمد خانچی گفت: سه نقطه بحرانی در محل حادثه متروپل شناسایی‌شده که عملیات در جهت ایمن‌سازی این نقاط در حال انجام است.

علاقه مندان به تماشای سریال های تاریخی، منتظر پخش سریال جدیدی به نام «مستوران» باشند. فصل نخست سریال «مستوران» جدیدترین محصول سازمان اوج از دوشنبه 16 خرداد ماه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.