سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

روستاها نیازمند رسیدگی هستند و اگر به این مورد توجه نشود مهاجرت معکوس به تولید در کشور ضربه خواهد زد.

پنجمین قسمت از مرحله نیمه‌نهایی فصل سوم عصرجدید، که به‌دلیل فینال فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، برخلاف همیشه که بعد از خبر ساعت 22 پخش می‌شد، این‌بار بعد از اذان مغرب پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای ایثارگری‌ها و مقاومت ملت ایران است گفت: «جهاد تبیین» مهمترین راهکار خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به 6 خرداد) گفت: در مدت مذکور 134 میلیون و 131 هزار و 328 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

کنگره 4000 شهید روحانی با هدف شناساندن خدمات شایان و ایثارگری‌های شهدای روحانی و با شعار «تعهد سرخ از حجره تا سنگر» برگزار می‌شود.

قطار سریع السیر تهران قم اصفهان علاوه بر جابجایی مسافر، توسعه حمل و نقل ریلی، کاهش مسافت و برخی موارد را دنبال دارد اما با تمام این مسائل هنوز پیگیری این پروژه در بلاتکلیفی قرار دارد و عزم جدی در تکمیل پروژه نیست و گذشت زمان باعث افزایش هزینه ها می شود.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی اعلام کرد: طرح قانونی مسدودکردن وجوه صادرکننده چک برگشتی به‌اندازه کسری مبلغ چک در حساب‌های بانکی از امروز آغاز شد.

جوادیان‌زاده گفت: همه پیگیری‌ها و تلاش‌ها این است که مردم جهت تأمین آب در تابستان مشکلی نداشته باشند، اما بدون شک شهروندان هم باید رعایت کنند.

مسئول غرفه شهدای روحانی استان لرستان گفت: در دوران دفاع مقدس هم طلاب در امر تشویق و ترغیب رزمندگان به پاسداری و حفاظت از کیان انقلاب اسلامی و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل فعال بودند.

شهردار بخش پاتاوه دنا به انتقاد از عدم توزیع عادلانه اعتبارات در مناطق مختلف شهرستان دنا پرداخت و گفت: ضعف مدیران دولت قبلی و عدم توجه آنها سبب شد تا این بخش رشد کافی نداشته باشد.

یک کارشناس محیط زیست گفت: تقویت پوشش گیاهی با گونه‌های بومی در کاهش ریزگردها تاثیرگذار است.

زنان بندری چنان با ذوق و سلیقه بر روی پارچه‌های ساده و با رنگ‌های شاد طرح و نگار می‌بندند که نظیر آن را نمی‌توان در هیچ جای دیگر دنیا پیدا کرد؛ هنرهایی که اکنون نه تنها در ایران اسلامی طرفداران فراوانی دارد بلکه کشورهای مختف از کرانه خلیج فارس گرفته تا کشورهای اروپایی مشتری های پر و پا قرص آن هستند.

محمد رضا مرندی گفت: سیاست اقتصادی دولت در مبحث هدفمندی یارانه‌ها کاملا صحیح است، زیرا ارز چهار هزار و 200 تومانی جز مفسده و هدر دادن سرمایه های کشور پیامد دیگری نداشته است.

مهریار حاتمی گفت: طرح دو زبانه شدن مدارس حدود دو سالی است که در مجلس کلید خورده تا غیر از زبان انگلیسی، زبان خارجی دیگری نیز در مدارس تدریس شود.

نوری‌زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه مقابله با ریزگردها گفت: وزارت نفت اعتباری به میزان 70 میلیارد تومان طی 5 سال را برای مقابله با ریزگردها در شهرستان سرخس تخصیص می‌دهد.

مسئول مرکز بهداشت سنندج گفت: تب مالت، تب کریمه کنگو و سالک از مهمترین بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان هستند که معمولا در فصل بهار و تابستان به دلیل ارتباط بیشتر بین انسان و حیوانات در محیط و طبیعت افزایش پیدا می‌کند.