چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مردم شهیدپرور شهرستان چالوس از پیکر دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند.

همزمان با کنگره 4 هزار شهید روحانی کشور در شهر مقدس قم؛ همایش بزرگداشت 400 شهید طلبه و روحانی استان مازندران برگزار شد.

نوید شمس با شکست مقابل حریفی اهل کشور رومانی به مقام سوم مشترک رقابت های زیر 17 ساله های کانتندر اسپانیا دست یافت.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه برخی ادارات ساختمانها و سوله های خالی و بلااستفاده دارند گفت: این سوله ها و امکانات بلااستفاده ورزشی ادارات در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.

عده ای از معامله گران معتقدند که خبر تحریم های ضد ایرانی آمریکا می تواند زمینه ساز رشد سکه در بازار امروز شود و خریداران بیشتری وارد بازار شوند.

ششمین دوره انتخابات شورای هیأت‌های مذهبی استان تهران، فردا جمعه 6 خردادماه در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های این استان از ساعت 8 تا 16 برگزار می‌شود.

علی عرب گفت: در دو ماه اول سال جاری مبلغ 800 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع و صرف آزاد کردن 25 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شده است.

کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران، اسامی 25 بازیکن را برای حضور در اردوی خردادماه اعلام داشت.

دو بانوی پیشتاز در فرهنگ دفاع مقدسِ سیستان و بلوچستان گفتند: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکار خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان است.

محمد مهدی زاهدی گفت: مقام معظم رهبری با اشاره به برنامه هفتم توسعه تأکید داشتند که نباید در این برنامه های پنج ساله به کلی گویی اکتفا شود؛ چرا که هر کسی می تواند، تحلیلی از آن داشته باشد و این مسئله موجب می شود که برخی از آنها درست اجرا نشود؛ بنابراین مسئله محوری در این زمینه باید اتخاذ شود.

میر گفت: کشت قراردادی گیاهان علوفه ای در 1500 هکتار از اراضی استان لرستان اجرا می شود.

داوود شهرکی، سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

علیرضا عباسی گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر این بود که کمیسیون های مجلس تخصصی شده و بنیه کارشناسی قوه مقننه تقویت شود.

با توجه به رویت آفت پوره سن غلات در مزارع استان مرکزی ضرورت دارد کشاورزان استان در اسرع وقت نسبت به مبارزه شیمایی با این آفت اقدام و از خسارات جدی کمی و کیفی پوره سن به مزارع غلات جلوگیری کنند.

ثر تحریم‌های ظالمانه بر تولید کشور بر کسی پوشیده نیست وطی چهل سال گذشته، تولیداتی که به مواد اولیه خارجی وابستگی داشته اند، بیشترین تأثیر را از تحریم‌ها گرفته اند اما خوشبختانه بخش کشاورزی تقریباً از این موضوع مستثنی بوده و تأثیر کمتری از تحریم‌ها دیده است اما متاسفانه جای خالی صنایع تبدیلی بعنوان محلی برای اشتغالزایی و درآمد پایدار احساس می شود.

«سلام فرمانده» آغاز یک راه است، چون گروه‌های فرهنگی خودجوش اکنون با شناختی که از ذائقه نسل جوان به دست آورده‌اند باید ضمن مراقبت از این روحیه‌، آن را روزبه‌روز تعالی بخشند.