چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

علی‌رغم درخواست اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، جلسه امروز در صورت برگزاری هم قانونی نیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با فجر سپاسی شیراز یکی از سخت‌ترین روزهای خود را تجربه کرده است.

رئیس مجلس با تأکید بر اینکه اصلاح ساختار بودجه مهمترین دغدغه مجلس یازدهم بوده، گفت: برای رسیدن به این هدف، تلاش زیادی صورت گرفته و نتایجی نیز حاصل شده که البته به دلیل ضرورت قانونی، نیاز به همکاری دولت‌ها دارد.

سفیر ایران در کابل با استقبال از ممنوعیت کشت مواد مخدر در افغانستان تاکید کرد که این کشور آماده همکاری با کشاورزان افغان برای تامین کشت جایگزین است.

استاندار خوزستان گفت: سازه ساختمان متروپل بسیار سنگین بوده و موارد فنی در آن لحاظ نشده است.

دبیرکل حزب الله لبنان در جریان سخنرانی خود به مناسبت سالروز پیروزی بر رژیم صهیونیستی در جریان جنگ سال 2000، گفت: نقش «شهید سلیمانی» در پیروزی سال 2000 بر کسی پوشیده نیست

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با حضور در کمپ تیم ملی والیبال بانوان از اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی نوجوانان زیر 18 سال و جوانان زیر 20 سال بازدید کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه شهر دزفول را یکی از شهرهای بارز تحقق وعده خدا در استقامت و پایداری دانست و اظهار داشت: مردم این شهر در سال‌های دفاع مقدس 2600 شهید تقدیم انقلاب کردند.

دستیار ویژه و مدیر کل اموربین الملل وزارت بهداشت از مخالفت صریح جمهوری اسلامی با پیشنهاد آمریکا در مجمع جهانی سلامت مبنی بر اصلاح مقررات بهداشتی بین المللی خبر داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحیه ایثار و فداکاری که در طلاب و روحانیون در دفاع مقدس بود زنده است که نشان می‌دهد این فرهنگ و مسیر به‌خوبی منتقل شده است.

دستیار رسانه‌ای وزیر بهداشت از تدوین دستورالعمل پیشگیری از بیماری آبله میمونی در کشور و همچنین تامین تجهیزات و امکانات مربوطه در انستیتو پاستور خبر داد.

نظامیان صهیونیست حین جشن و پایکوبی مردم لبنان در نزدیکی خطوط مرزی فلسطین اشغالی به مناسبت سالروز خروج رژیم صهیونیستی به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور پرتاب کردند.

نوید شمس با پیروزی 3 بر 1 در مقابل حریف قدرتمند اسپانیایی با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

روز دوم هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال با پی‌گیری 3 دیدار پایان یافت.

برای هدف بزرگی دور هم جمع شده اند، به دنبال آزادی زندانیان و بازگشت پدر یا مادری به آغوش خانواده اش هستند تا کانون گرمی را به یک خانواده هدیه کنند.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همه جانبه روابط با روسیه، گفت: توسعه مناسبات با مسکو در همه ابعاد، جزو سیاست های راهبردی و جدی تهران است.