چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیر عامل بنیاد برکت صبح امروز در سفر یک روزه خود با نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار کرد.

آیت الله دری نجف آبادی انگیزه الهی، ولایتمداری، روحیه انقلابی و جهادی را رمز موفقیت نیروهای مسلح در کشور خواند و گفت: روز به روز باید این مولفه ها تقویت شوند و تقویت و افزایش قدرت همه جانبه نیروهای مسلح امروز از ضرورت های مهم امروز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر کسی هنر نویسندگی دارد و انقلابی و تاثیرگذار است دشمن به دنبال شکستن قلم اوست، گفت: آوای "سلام فرمانده" گیلان در دنیا طوفان به پا کرد و اینها ماندنی است این در حالی است که با برخی هنرمندانی مواجهیم که عامل بودند اما از مسیر خارج شده و رو به دلالی در هنر آوردند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان زنجان با اشاره به افزایش مصرف آب طی روزهای اخیر به دلیل آلودگی هوا گفت: در حال حاضر با مشکل کمبود منابع آب مواجه هستیم و مردم باید در مصرف منابع آب صرفه جویی کنند و مصرف این منابع را به حداقل برسانند.

امروز چهارشنبه چهارم خرداد ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 8.788 واحدی به یک میلیون و 564 هزار واحد رسید.

داوجونز در گزارشی تایید نشده نوشت نفتکش روسی که 7 هفته پیش در آب های یونان توقیف شد حامل نفت ایران بوده است و واشنگتن به بهانه تحریم ها این محموله را در کشتی دیگری تخلیه کرده تا به آمریکا منتقل کند.

سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه امروز هیات رییسه رسمی نشد؛ برای فردا درخواست برگزاری جلسه داده ایم.

امین مالکی گفت: موضوع اصلی امروز صنعتگران استان احداث تقاطع غیر هم سطح در شهرک صنعتی نیست بلکه تامین آب و برق است.

محمدکاظم منزوی گفت: به اجبار صنعت چهارمحال و بختیاری به تبعیت از کشور باید همچون سال های قبل حداقل یه روز خاموشی را متحمل شود.

غلامعلی حیدری پیوند بین دانشگاه و صنعت که باعث افزایش بهره‌وری در تولید می شود را مهم دانست و گفت: باید واحدهای دانش‌بنیانی که محصول آن‌ها قابلیت صادارات دارد، شناسایی و نارسایی‌ها در روند تولید و صادرات آن‌ها حل شود.

حسین حاجی بگلو در رابطه با خبر منتشر شده کشف کالاهای اساسی احتکار شده از منزل یکی از مدیران صمت شهرستان، گفت: این خبر کذب است و این اتفاق هیچ ربطی به مدیران این سازمان پیدا نمی کند.

تقی صادقی با اشاره به اینکه سومین جشنواره ملی عکس رضوی از هشتم خرداد ماه جاری با حضور داوران و هنرمندانی از سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود، گفت: این جشنواره، با استقبال خوبی از شرکت کنندگان با ارسال یک هزار و 111 اثر از 28 استان کشور به مرحله داوری رسیده است.

تصاویری از خیابان امیری آبادان، 72 ساعت پس از حادثه را مشاهده می کنید.

مردم شهرستان بشاگرد با استقبال از شهید گمنام با آرمان های امام تجدید میثاق کردند.

حسین حسینی گفت: یکی از برنامه‌های کاری سازمان شیلات ایران است و تلاش داریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم، توسعه محصولات صادر محور شیلاتی را فراهم کنیم.

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه امروز خرمشهرهایی داریم که آزادسازی آن ها به مراتب دشوارتر است، گفت: کارزار کرونا، یکی از آن خرمشهرهاست که سپاه در کنار کادر درمان قرار گرفت تا مشکلات مردم را حل کند، زیرا خدمت به مردم را تکلیف خود می داند.