چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بر اساس اعلام رسانه‌های افغانستان، دقایقی پیش انفجاری قوی در یکی از مساجد کابل به‌وقوع پیوست که گفته می‌شود6 تن به‌شهادت رسیده و 22 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

تیم دوبل بانوان ایران مدال برنز رقابتهای پارابدمینتون فزاع دوبی را قطعی کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، طی احکامی، سرمربیان تیم‌های پایه این باشگاه را معرفی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در این هفته لیگ ملت‌ها با حریفان اصلی والیبال ایران در آسیا بازی داریم.

کاردار سفارت یونان در تهران (در غیاب سفیر) امروز (چهارشنبه) و در پی توقیف محموله کشتی تحت پرچم جمهوری اسلامی ایران در آبهای یونان، به وزارت امور خارجه کشورمان احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران به وی ابلاغ شد.

بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان در جلسه تمرینی‌شان با اصحاب رسانه به اظهارنظر پرداختند.

پورعباس گفت: عوامل نفوذی در آزمون با کمک دستگاه امنیتی شناسایی کردیم و تحت کنترل دستگاه نظارتی هستند و به داوطلبان اطمینان خاطر می دهیم که آزمون امن و ایمنی خواهند داشت.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: فتح خرمشهر، جلوه‌ی زیبایی از ایثار و شهادت بود.

سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه اکنون نیز هم خرمشهرها در راه داریم، خاطرنشان کرد: الان در جنگ نرم هستیم و هنوز نفوذی‌ها در داخل کشور هستند و چوب لای چرخ می اندازند که باید هوشیار باشیم.

سردار حسین معروفی گفت: انتظار داریم مطالبه گری شهادت و خون شهید سلیمانی از کرمان بلند شود و قضات و حقوقدانان کرمانی در این زمینه اقدام کنند که این مسئله انتظار جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی است.

اسامی 10 فرد که اتباع کشورهای مختلف از جمله ایران، ترکیه و افغانستان هستند و 9 شرکت مستقر در هنگ‌کنگ، لبنان، چین، ایران، روسیه، کره جنوبی و امارات در فهرست تحریم جدید خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته‌اند.

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خانگی خود در لیگ بیست‌ویکم امروز مقابل فجرسپاسی شیراز قرار می‌گیرد.

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران اعلام کرد، سه مسابقه از هفته بیست‌ونهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امشب برگزار خواهد شد.

دست‌های کوچک اما دل‌های بزرگ دهه نودی های تبریز، در صدد راه انداختن پویش خودجوشی است تا ارادت ویژه خود به ساحت امام زمان (عج) را متجلی کرده و به بهانه سرود، تمرین ظهور کنند.

عمرانی، معاون دادستان کل کشور گفت: در حوزه رسانه و البته در تمامی حوزه های اقتصادی و فرهنگی نیاز به یک قاسم سلیمانی داریم.

احسان افتخاری گفت: تیم پزشکی سراج شامل 20 نیروی متخصص مرد و 20 پزشک زن می باشد که در حال خدمت رسانی به مردم در رزمایش جهادامید آفرینی است.