پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دادستان تهران گفت: دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری عاملان حادثه تروریستی خیابان مجاهدین اسلام صادر شده است و مرتکبان این جنایت به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

در جلسه نهضت احیای واحدهای اقتصادی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، عنوان شد 12 هزار میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات برای احیای 6 هزار واحد اقتصادی خُرد، کوچک، متوسط و بزرگ در سال 1401 در نظر گرفته شده است.

تیم فوتبال پورتو با دو گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند، فینال جام حذفی پرتغال را فتح و دومین جام فصلش پس از قهرمانی در لیگ برتر این کشور را هم به دست آورد.

بوکسور‌های راه‌یافته به فینال سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور، مشخص شدند

نماینده ایران دومین حضور خود در رقابت های گرند اسلم را تجربه می کند.

عضو هیات رئیسه مجلس از طرح 140 سوال از وزرای دولت سیزدهم توسط یک نماینده خبر داد.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تعطیلات تابستانی امسال مجلس هم مانند سال قبل دو هفته خواهد بود.

به دنبال ترور ناجوانمردانه یکی از اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران دستور داد تا در شناسایی عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

وبگاه تحلیلی آمریکایی با اشاره به ساخت کارخانه پهپاد سازی در تاجیکستان، کشور فارسی زبان همسایه ایران نوشت، پهپادها نقش بزرگی در راهبرد جمهوری اسلامی دارند.

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ثبت نام افراد جدید و جامانده از یارانه تا روز چهارشنبه 4 خرداد 1401 تمدید شد.

مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزیر بهداشت در هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت سخنرانی و با رئیس جمهور سوئیس و وزرای بهداشت برخی کشورها دیدار می کند.

رئیس جمهور «قانون نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور» را برای اجرا به وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

وزیر امور خارجه در دیدار معاون وزیر خارجه بلغارستان ضمن ابراز خرسندی از افزایش حجم روابط تجاری در سال گذشته، آن را متناسب با ظرفیت اقتصادی دو کشور ندانست.

اعضای هیات دولت در جلسه عصر امروز، درباره مسائل جاری و مهم کشور با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنابر حکم مدیرعامل باشگاه، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس که سال گذشته مسوولیت تیم‌های پایه را برعهده داشت، برای فصل 1401 نیز به عنوان مدیر تیم‌های پایه فعالیت خواهد داشت.

جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته به منظور بازبینی آیین نامه انجمن ها و سبک های کاراته برگزار شد.