پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

اسلام نژاد با بیان اهدای جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد هزار ریال به نوعروسان تربت‌جام؛ گفت: بسیج سازندگی همواره در میدان جهاد و خدمت‌رسانی به مردم حاضر بوده و در این راه از همان روزهای نخست تشکیل تا به امروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

حمید مجیدی‌مهر با اشاره به میزبانی استان قزوین در بخش نغمات دینی مسابقات قرآن کریم گفت: مجموعه مدیریتی استان قزوین بسیج شدند تا این رویداد ملی قرآنی به بهترین شکل در این شهر رقم بخورد.

مرادزاده گفت: بر اساس قانون صاحبان خانه در مشهد تنها می‌توانند 20 درصد بر مبلغ اجاره بها بیفزایند از این رو هر مبلغی که سال گذشته مورد توافق طرفین قرارداد بوده مبنایی برای افزایش قیمت است.

رزمنده کهگیلویه و بویراحمد پی عملیات بیت المقدس به تشریح شجاعت های رزمندگان این استان در عملیات بیت المقدس پرداخت و گفت: یکی از ویژگی لرها در دفاع مقدس شجاعت بود.

فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در منزل یکی از شیوه های جدید کسب کار است که در نوع خود هم فرصتی برای درآمد زایی خانواده ها است و هم تهدیدات جدی برای سلامت شهروندان محسوب می شود.

کارگران شهرداری یاسوج به دلیل معوق شدن 5 ماهه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمدمطالبه گری کردند.

رئیس اداره مخابرات سی سخت از اجرای فیبر نوری پشتیبان در شهر سی سخت جهت بهبود ارتباطات این شهر خبر داد.

کتاب زندگی نامه سردار شهید "علیرضا خلوص دهقانپور" فرمانده گردان سلمان لشکر قدس گیلان به قلم "حمیده عاشورنیا" نویسنده گیلانی منتشر شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: 10 هزار هکتار از اراضی سپاه قدس گیلان برای کاشت نهال و اجرای طرح زراعت چوب در این استان قرار گرفت.

میثم پیله فروش با بیان اینکه استان قزوین و استان زنجان به عنوان استان‌های پایلوت در اجرای طرح یارانه آرد و نان هستند، گفت: دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی‌ها تعبیه خواهد شد و یارانه آرد به حساب فردی که پروانه نانوایی به نام اوست واریز خواهد شد و نانوایی‌هایی که به این شبکه متصل می‌شوند به نفع آنان خواهد بود.

مرتضی میرزایی از وقوع آدم‌ربایی نافرجام دختر سیزده‌ساله در شهرستان قائم‌شهر خبر داد و گفت: با واکنش سریع ماموران انتظامی آدم‌ربایان در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سیدمحمود حسینی‌پور با بیان اینکه باید به اقتصاد روستاها توجه جدی داشت، گفت: 3 هزار و 600 روستا در مازندران وجود دارد که با توجه به امکانات موجود در روستاها باید اکنون از آن بهره ببرد.

عبدالله ملکی از میزبانی استان مازندران از هشت شهید گمنام خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در پنج شهر مازندران، تشییع و تدفین می‌شود.

کوه‌نورد ایرانی فاتح قله اورست گفت: یک سال پس از آسیب‌دیدگی و با وجود حالت‌هایی از افسردگی و ناامیدی، این انگیزه در من ایجاد شد و تصمیم گرفتم که به قله دماوند بروم.

استاندار زنجان گفت: استان زنجان در زمینه اشتغال نسبت به استان های دیگر در وضعیت خوبی قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب لنگرود با بیان اینکه سرود «سلام فرمانده» یک محصول فرهنگی منحصر به فردی است که از عمق جان مردمان این سرزمین خصوصا جوانان و نوجوانان نشات گرفته است، گفت: اجرای این سرود در سراسر کشور و حتی در برخی کشورهای جهان، دشمنان این ملت خاصه رسانه های بیگانه را به خشم آورده و با وارد کردن اتهام ناروا و به دور از واقعیت به انسان شریف و متدین و انقلابی و ولایی آقای ابوذر روحی،...