پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

دولت سیزدهم در ادامه دیپلماسی انرژی خود و با سفر وزیر نفت کشورمان به عمان، 2 کشور در زمینه فعالیت‌های نفتی در سه محور توسعه یکپارچه میدان مشترک هنگام، صادرات خدمات فنی و مهندسی و تجارت محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی به توافق رسیدند.

جمعی از دانش‌آموزان زرندیه در پویش بزرگ بازخوانی سرود «سلام فرمانده» شرکت کردند.

جشنواره ایده های فناورانه در راستای تحقق‌بخشی به شعار سال با همکاری بسیج دانشجویی استان قم، دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری در قم برگزار می‌شود.

با افزایش میزان استفاده مردم از فضای کسب و کارهای آنلاین و خرید و فروش‌های اینترنتی، عده ای از این فرصت برای کلاهبرداری استفاده می‌کنند.

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: با هدف پاکسازی و زیباسازی شهر، عملیات نخاله‌برداری و آواربرداری از منظریه آغاز شد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شکوفایی، توسعه و پیشرفت اقتصادی هر کشوری وابسته به نحوه مدیریت و استفاده شایسته و بجا از منابع انسانی متخصص و صاحب ایده ی هر کشوری دارد

بیرانوند گفت: 2400 بازرسی از نانوایی‌های استان انجام و منجر به تشکیل 215 پرونده تخلف شد.

میر با اشاره به آغاز برداشت گندم در لرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 240 هزار تن گندم تولید شود.

هاشمی گفت: عملیات حاج عمران نمادی از مقاومت، ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری فرزندان دیار لرستان بود که در این عملیات 300 نفر از رزمندگان استان به شهادت رسیدند.

منظره‌ای دیدنی از طبیعت سرسبز و زیبای مسیر کلات به درگز استان خراسان رضوی را تماشا می‌کنید.

لرستان یکی از تجلی‌گاه‌های تاریخ و تمدن غنی ایران زمین است اما تاریخ چندین هزار ساله این دیار مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

نمایشگاه نقاشی «شهر آسمانی» و نمایشگاه عکس «نوبت ظفر» شامل عکسهایی دیده نشده از عملیات بین المقدس (آزادسازی خرمشهر) در حوزه هنری افتتاح می شوند.

در جلسه شورای راهبردی اکران برنامه تعطیلی سینماها در روز جمعه ششم خرداد اعلام شد.

سرمایه‌های بخش خصوصی با این توجیه که پول در تولید فیلم و سریال‌هایی نهفته که باید تامین کننده نیاز سرویس‌های تماشای آنلاین باشند، به بخش تولید این محتوا سرازیر شده است.

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی 4 روزه در برخی استان‌ها از انتقال توده گردوخاک عراق به کشور طی امروز و فردا خبر داد.

حداقل 57 نفر در سیل، رانش زمین و طوفان ناشی از بارندگی های شدید جان خود را از دست داده اند.