پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر نیرو با تشریح جزئیات مشوق‌های وزرات نیرو برای کاهش مصرف برق، گفت: از ابتدای خردادماه، مشترکان به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف معادل 500 تومان پاداش میگیرند.

مهران برخورداری گفت: حمایت کادر فنی و همه عوامل تیم، در کسب عنوان فنی ترین بازیکن لیگ برتر بی تاثیر نبود.

شهناز حق‌پرست گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی موجی کم رطوبت در روزهای دوشنبه و سه شنبه استان کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می دهد.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه‌وبویراحمد از کشف جعل علامت استاندارد مایع ظرفشویی با نام تجاری "مانشو" در این استان خبر داد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ابعاد و دست‌آوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.

مسئول هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در واکنش به حاشیه‌سازی‌های یکی از عکاسان دیدار تراکتور و پرسپولیس اعلام کرد که با این عکاس برخورد خواهد شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه امروزه جوان‌گرایی و جوان محور بودن یک انتخاب از انتخاب از انتخاب‌های متعدد نیست، گفت: بلکه تنها انتخاب راهبردی نظام برای آینده است و امروز با ضرورت تغییر نسل در حاکمیت مواجه هستیم.

علی مولایی گفت: با توجه به آلودگی و احتمال بالا رفتن میزان معلق در هوا، شهروندان باید به منظور حفظ سلامت خود، توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی تا پایان شرایط آلودگی هوا انجام دهند.

سرهنگ داوودی کیا به حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که به روز مقامت، ایثار و پیروزی مزین شده، اشاره کرد و گفت: حماسه‌ای که در سال 1361 نیروهای مسلح خلق کردند، در تاریخ دفاع مقدس به نماد پیوستگی، وحدت و ایثار نیروهای مسلح تبدیل شده‌است.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: امروز نادران به صورت رسمی و طی نامه‌ای برای انتخابات ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کرد و محمدباقر قالیباف هم برای حضور در انتخابات ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده است.

شریفی گفت: کسانی که می‌خواهند به حج تمتع اعزام شوند باید دو دز واکسن سینوفارم و یا آسترازنکا را تزریق کرده باشند و 72 ساعت قبل از پروزا تست منفی پی سی آر ارائه دهند.

کارشناس ساماندهی تشکل‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اکنون حدود 900 هیات مذهبی ثبت‌شده در سطح استان وجود دارد، گفت: متقاضیان جهت ثبت هیات مذهبی می‌توانند به سامانه «طوبی» مراجعه کنند که راهنمای لازم در این سامانه آمده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در کنار مردم و بررسی مسائل و مشکلات، مایه دلگرمی و امیدآفرینی در مردم است.

علیرضا حسن‌پور گفت: عدم درج قیمت با 595 فقره پرونده از بالاترین تخلفات دراردیبهشت‌ماه بود و بعد از آن به ترتیب گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌ها، کم فروشی و تخلفات صنفی بیشترین تعداد تخلفات را به خود اختصاص دادند.

صادقی گفت: اصل هدف برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، خدمت به محرومین و توسعه گفتمان حرکت جهادی در مدیریت کشور است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان خبر داد و گفت: بیش از 15برنامه محوری در سالروز آزادسازی خرمشهر در استان قم برگزار خواهد شد.