پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای، از شهادت مدافع سرافرازحرم، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

در ادامه رقابت‌های بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه تیم مردان به پیروزی رسید اما تیم زنان شکست خورد.

اردوی آماده سازی وزنه برداری نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا از فردا آغاز می شود.

ملی پوش سابر ایران از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات گرندپری ایتالیا بازماند.

در پی طوفان گرد و خاک با سرعت 126 کیلومتر در زابل، کاربران فضای مجازی با انتشار توییت‌هایی با هشتگ «سیستان نفس ندارد» نسبت به این پدیده جوی و عدم رسیدگی متولیان امر واکنش نشان دادند.

روابط عمومی کل سپاه، از دستگیری شبکه ای از اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر داد.

در شرایطی که در چند سال گذشته گره های ترافیکی سبب کلافگی شهروندان شده است و طراحی و ساخت بیمارستان های درمانی بدون جانمایی پارکینگ سبب افزایش مشکلات برای شهروندان شده است.

حامد رستمی گفت:500 ورزشکار در حوزه ورزش زورخانه‌ای در این شهرستان فعال هستند.

یکی از مدافعان حرم در حمله مسلحانه دو موتورسوار در خیابان مجاهدین اسلام تهران ترور شد.

باشگاه پرسپولیس از رئیس هیئت فوتبال تبریز و مدیران باشگاه تراکتور به دلیل معاونت در اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.

رهبر جبهه پنجشیر گفت: در ابتدا پیام ما به طالبان مشخص بود و به آنها گفتیم که خواهان آغاز جنگی دیگر در افغانستان نیستیم و اگر شرایطی فراهم شود که مردم در آینده کشورشان سهیم باشند، می توان به بحران پایان داد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح کنترل بازار اجاره بهای مسکن در این کمیسیون خبر داد.

وزیر رفاه گفت: دهک بندی افراد و خانوارها براساس فرمول مشخص و متاثر از چند شاخص تعیین می‌شود؛ هیچ اقدامی در این زمینه به صورت دستی صورت نمی‌گیرد و مکانیزه است.

مرکز آمار ایران،‌نرخ تورم سالانه منتهی به آخر اردیبهشت سال جاری را 38.7 درصد اعلام کرد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 0.5 واحد درصد کاهش نشان می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بر اساس آنچه اکثریت اعضای کمیسیون از گزارش آقای باقری برداشت کردند گفتگوها و مذاکره تا آخرین مرحله کاملا در چارچوب خطوط قرمز و منافع ایران پیش رفته است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: 95 درصد از آتش سوزی‌های مراتع عامل انسانی دارد و تنها پنج درصد از آتش سوزی‌ها به علت عوامل طبیعی اتفاق می افتد.