پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

در راستای نهضت آسفالت از ابتدای سال جاری بسیاری از معابر محله نیروگاه در منطقه 6 و 2 شهری در حال آسفالت است.

در شهرستان طارم که به عنوان یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان زنجان مطرح است پزشک متخصص زنان که مستقر در شهرستان باشد و زنان و مادران باردار در هر لحظه از طول شبانه روز بتوانند دسترسی داشته باشند؛ امکان‌پذیر نیست.

مسئول شبکه فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان آمار دقیقی از افرادی که نیازمند پیوند عضو هستند، وجود ندارد گفت: در کشور در حدود 25 هزار نفر در لیست انتظار دریافت ارگان‌های حیاتی از جمله قلب، کلیه‌ها، ریه و کبد هستند.

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: روحانیون و طلاب در جبهه ها چندین نقش را همزمان ایفا می کردند و بسیاری از آنها تبلیغ و فرماندهی را در کنار هم انجام می دادند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر، سند افتخار و مایه مباهات بر پیشانی ملت ایران و سند خفت و خواری برای دشمن یعنی استکبار جهانی است.

باروری یا توانایی داشتن فرزند و موفقیت در فرزندآوری، یکی از مهمترین اتفاقات زندگی مشترک برای همه زوجین است، و ممکن است برخی از رفتارها در زندگی روزمره باعث ناباروری شود.

حجت الاسلام کریم بیگی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد گفت: استان یزد در طول دفاع مقدس و حوادث مختلف 134 شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در حال حاضر در شهر اراک از مجموعه 13 قلم کالا که در سامانه «بازرگام» عرضه می شود تنها سه کالا برای خرید آنلاین در دسترس قرار دارد.

دری نجف‌آبادی گفت: همیاری و کمک همه‌جانبه طلاب، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت برای اجرای دقیق طرح مردمی سازی یارانه‌ها یک ضرورت است و این طرح سرآغاز ایجاد تحول در نظام اقتصادی کشور است و همه باید کمک کنند تا به‌خوبی و با دقت اجرا شود.

علیرضا جلیلوند از سازماندهی 10 هزار و 700 دانش‌آموز پایه دوازدهم در 77 حوزه امتحانی نواحی و مناطق چهارده‌گانه استان خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز آغاز شده و تا 28خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه 15 درصد از متقاضیان وام ازدواج در سال گذشته موفق به دریافت این تسهیلات نشده‌اند، گفت: پیگیری دریافت وام ازدواج جوانان استان زنجان انجام خواهد شد.

محمد قاسمی گفت: بدون شک دستگاه قضایی با شدت و قدرت براساس آن چیزی که قانون حکم می‌کند با عواملی که مستقیم یا غیرمستقیم با این هنجارشکنی مرتبط بودند برخورد می‌کند.

مصطفی مجیدی گفت: استان قزوین با توجه به اینکه موقوفات بسیار خوبی را داراست؛ اما متاسفانه در باب موقوفات قرآنی جزو استان‌های ضعیف کشور هستیم.

محمدمهدی اعلایی گفت: ما کمبودی در تولید و توزیع مرغ روغن در استان نداریم و حتی بخش صنعت هم در این حوزه تامین شده است.

مخلص الائمه گفت: امروز هیچ‌گونه نگرانی در حوزه آرد و نان هم در کشور و هم در استان مرکزی وجود ندارد و وضعیت سیلوهای استان و منابع آرد بسیار مطلوب است و تعدادی نانوایی پخت تا 12 شب دارند و تعدادی آمادگی پخت شبانه‌روزی و تعدادی نانوایی سیار هم در نظر گرفته‌شده که جلوی هرگونه مشکل گرفته شود.

سال گذشته، 25 جلسه هیئت پذیرش برگزار شد که منجر به پذیرش سهام 11 شرکت، 18 اوراق مشارکت شهرداری و یک اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) در بورس اوراق بهادار تهران شد.