پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: آزادسازی خرمشهر تعبیر آیه قرآنی «وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ» بود.

مالکی گفت: طبق قراردادی که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد داریم نتایج آزمون استخدامی بیمارستان غدیر سرخس تا روز سه‌شنبه 10 خردادماه از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام می‌شود.

قربانزاده گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس و الگوی مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر تهاجم دشمنان است.

اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در تالار هندبال فدراسیون برگزار می‌شود.

جلسه امروز شورای شهر تبریز با بررسی چند مصوبه به پایان رسید.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور از سفر نمایندگان این باشگاه و استان برای پیگیری حوادث بازی مقابل پرسپولیس به تهران خبر داد.

روزنامه صدای سپاهان واکنش متفاوتی نسبت به اتفاقات دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس نشان داد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: قوانین جدید کلاس بندی های پاراتکواندو با تغییرات فراوانی مواجه شده و این موضوع چالش جدی پیش روی کادر فنی است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه باید منتظر باشیم در خرداد ماه مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به ما ابلاغ کنند تا بتوانیم با حقوق خرداد ماه، افزایش‌ها را اعمال کنیم گفت: معوقات فروردین ماه را با حقوق خرداد می‌پردازیم.

رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش: ثبت نام دانش آموزان همه پایه‌ها از هفته اول خرداد در مدارس آغاز می‌شود و تا پایان مرداد ادامه دارد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 312 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه سه نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

امروز یکشنبه اول خرداد ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 2 هزار و 456 واحدی به یک میلیون و 582 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن اما با افزایش 1.333 واحدی عدد 441 هزار و 510 واحد را به نمایش گذاشت.

اولین یادواره شهدای حقوقدان غرب کشور امروز یکشنبه به میزبانی کرمانشاه و با حضور مسئولان عالی قضایی کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی، حقوق دانان بسیجی و خانواده معظم شهدای حقوقدان غرب کشور برگزار شد.

ترکیب تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در 2 بخش بانوان و آقایان برای حضور در رقابت های کسب سهمیه پاراآسیایی هانگژو در کشور امارات اعلام شد.

سیدجواد سیدالموسوی با اشاره به اینکه با آغاز طرح هدفمندی یارانه، نظارت بر بازار شدت گرفت، گفت: در این ایام 612 پرونده تشکیل شد که به دنبال آن بیش از 6 میلیارد ریال جریمه برای اصناف متخلف خراسان شمالی در نظر گرفته شد.

محمد درویش گفت: سازمان محیط زیست نسبت به این پروژه سهل انگارانه عمل کرده و باید این جرات را داشته باشد که از افکار عمومی عذر خواهی کند.