پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تیم ملی آلیش بانوان ایران قهرمان رقابت های آسیا در کشور قرقیزستان شد.

سردار مطهری گفت: افتتاحیه اردو‌های راهیان نور غرب و شمالغرب در 15 و 16 اردیبهشت ماه در یادمان بازی دراز برگزار شد و در حال حاضر سه استان آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه به عنوان استان‌های میزبان درحال آماده سازی اردوگاه‌ها و یادمان‌ها هستند.

دادستان گرگان از برخورد سریع و قاطع با اخلال کنندگان در حوزه آرد و نان در شهرستان گرگان خبر داد.

هم‌زمان با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر از پیشکسوتان ارتش، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان تقدیر و قداردانی شد.

برخی منابع امنیتی کویتی اعلام کردند که گارد ساحلی این کشور هشت ملوان ایرانی را دستگیر کرده است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی روایت خودش از گفت‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را ارائه کرد.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پس از 10 روز فعالیت در مصلی امام خمینی (ره) هم‌اینک به کار خود پایان داد، اما بخش مجازی آن تا ساعت 24 روز دوم خرداد دایر است.

دولت طبق قانون بودجه 1401 مکلف شد، به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد واجد شرایط، سهام عدالت واگذار کند.

وزیر امور خارجه قطر گفت که یافتن راهکار برای حل پرونده هسته‌ای ایران، باعث افزایش ثبات در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد: خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا آحاد ملت ایران با خداوند میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته بودند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات آنلاین امور بانکی را تسهیل و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر که جنبه مهم آن است تمام تراکنش‌های بانکی شفاف می‌سازد.

دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از اضافه شدن والیبال بانوان به رشته های اعزامی به این رویداد خبر داد.

دبیرکل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خط قرمز فدراسیون دوپینگ است و در همین راستا در فینال لیگ هم شاهد حضور ماموران نادو خواهیم بود.

ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند.

فدراسیون جهانی تنیس، ویتنام را به عنوان میزبان گروه 3 آسیا و اقیانوسیه معرفی کرد.

با حکم سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد.