پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور در اولین رویداد بین‌المللی خصوصی‌سازی در ایران در سخنانی با موضوع تصمیم سخت دولت برای برچیدن بسترهای فسادزا و مقابله با رانتخواران گفت: «بازنگری گذشته امری اجتناب‌ناپذیر است و باید با اصلاح روش‌های ناصحیح گذشته، همه بخش‌ها را ملزم به اجرای صحیح خصوصی‌سازی کرد»

سرپرست تیم فوتبال امید گفت: از سرمربی استقلال دل‌خور نیستم و این مسائل همیشه در فوتبال وجود داشته.

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور گفت: افراد تنش‌زا شناسایی شده‌اند و به این نتیجه رسیده‌ایم که پرسپولیسی‌ها عامل تنش در سکوها و داخل زمین بودند.

فاضلاب منازل 35خانوار ساکن در کوچه 15خرداد خیابان میرزای شفتی در معابر عمومی رها شده و حال مردم محل با آمدن فصل گرما نگران آسیب های زیست محیطی ناشی از این رهاسازی برای خود و خانواده خویش هستند.

جشنواره کوچ بهاره دامداران عشایر با عنوان" رَمَن شِه " در شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل شاه محمدی گفت: در حاشیه برگزاری کنگره 4000 شهدای روحانی کشور در شهر مقدس قم نمایشگاه شهدای روحانی کرمانشاه برپا شده است.

صدرالحسینی گفت: در واقع اینگونه به نظر می‌رسد که جمهوری اسلامی در ارتباط با کشورهای پیرامونی و حوزه خلیج‌فارس در حال ایجاد یک توازن بین‌المللی است.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در حال حاضر اولویت فدراسیون چیز دیگر و در جای دیگری است.

برنامه تیم فوتبال امید در سفر به عراق اعلام شد.

سرپرست فدراسیون و مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان با شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس فدراسیون بوکس گفت: سعی داریم استخوان بندی تیم ملی بوکس را از مسابقات قهرمانی کشور ببندیم.

سفیر تهران در عمان در گفت‌وگوی اختصاصی به تشریح برنامه‌ها و دستاوردهای سفر آیت‌الله رییسی به عمان پرداخت.

شاخص آلودگی هوا درحال حاضر، بر روی عدد 160 قرار گرفته و وضعیت هوای تهران به حالت قرمز در آمده و برای همه افراد جامعه آلوده است.

وزیر کشور گفت: بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) یک حرکت بزرگ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و نقطه اوجی در حرکت‌های ما است که هر سال باید بیش از پیش به آن توجه داشته باشیم و همه نهادها در راستای برگزاری این مراسم فعال باشند.

لیست نهایی تیم امید زیر 23 سال جهت حضور در اردوی عراق و رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا اعلام شد.

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت‌دار استان آذربایجان شرقی به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار و بر ضرورت حل مشکل حاشیه نشینی شهر تبریز تاکید شد.