پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نخستین آلبوم مصطفی راغب از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان روز شنبه سی و یکم خرداد ماه با برگزاری یک نشست خبری در تالار وحدت تهران رونمایی شد.

شماری از چهره‌های درجه یک هالیوود با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن قتل شیرین ابوعاقله به عملکرد دوگانه غرب دربرابر نقض حقوق انسانی توسط رژیم صهیونیستی و جنگ اوکراین اعتراض کردند.

تیم بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان در اولین دیدار خود برابر تیم ملی استرالیا به میدان رفتند.

کمیته انضباطی با توجه به اتفاقات و تخلفات تماشاگران تیم تراکتور در دیدار های اخیر، قرار دستور موقت برای این تیم را صادر کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مقامات دولت قبل اعلام می‌کردند که دولت سیزدهم با شرایط اقتصادی کنونی امکان پرداخت حقوق‌ها را نخواهد داشت در حالی که تاکنون حقوق و مستمری بازنشستگان در شرایط مطلوب پرداخت شده است.

معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وی انتقال دانش تعاون جهت ترمیم بخش تعاون را مهم دانست و گفت: استفاده از دانش و تجربیات کارشناسان حوزه تعاون، پرورش نیروی های مستعد در کنار آن چیزی است که در سال های گذشته اتفاق نیافتاده است.

رمضان در وسط سینه‌زنی رزمنده‌ها با پسر شهیدش هم حرف می‌زد: امیر جان دارم می‌آم پیشت، منتظرم باش؛ اما کسی حرفش را جدی نمی‌گرفت.

جعفری گفت: تاکنون بالغ بر1600 نفر در سامانه و به‌صورت حضوری مراجعه و کارت اهدا عضو برایشان صادر شده است و خیلی از افراد از طریق انجمن اهدا عضو ایرانیان تقاضای صدور کارت کردند.

چهارمین دوره مسابقات بین المللی پارابدمینتون فزاع دبی 2022 برگزار می شود.

محمد رضا پور ابراهیمی گفت: ما در حال حاضر دچار ناترازی برق در استان هستیم که با شروع فصل گرما این ناترازی به اوج خواهد رسید

نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی زورخانه ای و کشتی پهلوانی مشخص شدند.

گزارش تصویری از باغ لاله‌های آقای اقدمی، روستای اسپراخون، تبریز را ببینید.

در سه ماه گذشته در استان قزوین بالغ بر 6پرونده کیفری که متهمان آن کودکان زیر 18 سال بودند به صلح و سازش منتهی شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران از برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی در استان قم خبر داد و گفت: سخنران ویژه این کنگره آیت الله رئیسی و سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست رسانه ای کنگره 4000 شهید روحانی گفت: برای همه اقشاری که در دفاع مقدس حضور داشتند کنگره برگزار شده است و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانیت نیز در همه استان‌های کشور مراسم‌هایی برگزار شده است.

سید مهدی طبیب‌زاده گفت: یکی از بهترین خدمات اتاق بازرگانی که سبب بی نیازی ادارات و واحد های صنعتی از مراجعه حضوری به اتاق می‌شود ایجاد بسترهای مجازی و الکترونیک است.