پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سفارت انگلیس در تهران در نظر دارد روز سه شنبه هفته جاری مراسم جشن تولد ملکه انگلیس را در محل این سفارت برگزار کند.

فعالیت10 هزار خودرو و 3400 لنج بی هویت در دریای عمان در حالی بلای جان سرمایه ملی است که به اذعان متولیان امر، سیستان و بلوچستان قربانی قاچاق سوخت در کشور بوده و سهم ناچیزی در این معضل دارد.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: پیش بینی می شود امسال در کل استان حدود 200 هزار تن گندم آبی و 20 هزار تن گندم دیمی داشته باشیم و در مجموع 220 هزار تن مجموع گندم امسال استان باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت سیزدهم به دنبال استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای تسهیل زندگی مردم بوده و در این راستا قدم برمی دارد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه فتح از رونمایی تابلوی بلوار سردار شهید عبدالله نجفی فرمانده گردان کهگیلویه و بویراحمدی در عملیات بیت‌المقدس خبر داد.

عبدالعزیز موسوی گفت: بوم‌گردی نقش مهمی در رونق توسعه دارد و باید این مهم به عنوان راهبرد توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی دهدشت مدنظر قرار گیرد.

با توجه به آلودگی هوا و افزایش شاخص آلایندگی در کرمان ادارات دولتی بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می کنند و همچنین بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مدارس شهرستان های کرمان و فهرج در تمام دوره های تحصیلی، تعطیل است اما امتحانات نهایی برگزار می شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: عرضه و توزیع مویرگی گوشت قرمز، برنج، شکر در سطح خرده و عمده فروشی‌ها به‌صورت حداکثری و بدون وقفه در حال انجام است و در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد.

خبرگزاری فرانسه از کشته شدن چند نفر درپی سقوط یک فروند هواپیمای توریستی در جنوب شرقی این کشور خبر داد.

منابع خبری از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هشت تن دیگر براثر تیراندازی در یک مراسم مهمانی در ایالت کالیفرنیا خبر دادند.

منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف سعودی طی شبانه روز گذشته بیش از صد مرتبه آتش بس انسانی - نظامی در این کشور را نقض کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش از احیای بیمه طلایی (تکمیلی) معلمان با خدمات و پشتیبانی مناسب بهداشتی و درمانی خبر داد.

جنبش جهاد اسلامی با تسلیت شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جنین، بر تداوم حمایت از مقدسات و مقابله با اشغالگران تاکید کرد.

با پایان سومین روز از سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور، بوکسورهای راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها مشخص شدند.

اسامی اعضاء تیم منتخب کشور جهت شرکت در دومین دوره رقابت های بین‌المللی جام امام رضا (ع) اعلام شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت آقای رئیسی تنها دولتی است که در بازه زمانی کوتاه سند تحول دولت را منتشر کرده است تا صاحبنظران آن را نقد و تکمیل کنند.