پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

ملی‌پوش شمیربازی ایران سابر ایران موفق نشد از مرحله گروهی مسابقات گرند پری ایتالیا صعود کند.

کادر فنی تیم های ملی پومسه، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را برای حضور در اردوی آماده سازی را اعلام کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان از از قهرمانان و جمعی از پیشکسوتان تقدیر بعمل عمل آورد.

مسابقات چوگان جام آبیدر "یادبود فرخ سنندجی" برگزار می‌شود.

آمارهای اعلامی حکایت از جان باختن 40 کودک و نوجوان در هوتگ های جنوب سیستان وبلوچستان در یازده سال اخیر دارد و امروز فرماندار دشتیاری زدن چاهک و فنس کشی هوتگ ها را تنها راهکار جلوگیری از غرق شدن کودکان مطرح می‌کند.

مشکات الزهرا صفی با قهرمانی در هر 2 بخش انفرادی و دونفره به کار خود در تور جهانی پایان داد.

قهرمان کشتی فرنگی المپیک ناشنوایان گفت: چک خیرآبادی باعث شد حواسم را در فینال کشتی جمع کنم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حوادث ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای پرسپولیس و بعضی اظهارنظرهای صورت گرفته واکنش نشان داد و گفت: نصف پرسپولیس قهرمانی داشتید، روی شما حساس می‌شدند.

حسین چرخابی با بیان اینکه به نایب‌قهرمانی سپاهان در لیگ برتر امیدوارم، گفت: با لغزش احتمالی پرسپولیس تیم نویدکیا دوم می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم در بازه زمانی نه چندان طولانی شاهد حل مشکل تعاونی علوم پزشکی زنجان باشیم، گفت: رویکردی که داریم این است که ساختار تصمیم‌گیری برای اعضای تعاونی‌ها با هیات‌مدیره یا بازرس باشد و انتخابات تعاونی‌ها نیز به‌موقع باید برگزار شود.

مجتبی قزاق میری گفت: دولت و مردم در حمایت از کالای ایرانی نقش پررنگی دارند و تحقق شعار سال نیز در گروه همکاری همه در حمایت از تولید است.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن گفت: انتظار از تیم آزاد بیشتر بود اما در فرنگی عملکرد بهتری داشتیم.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بخارست» با ایفای نقش بابک کریمی به اتمام رسید.

شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور خراسان جنوبی به دلیل نادیده گرفته شدن و بی توجهی مسئولان دستگاه های اجرایی چاره‌ای جز کوچ و مهاجرت به استان‌های دیگر را ندارند.

مسعود کیمیایی تهیه‌کنندگی فیلم «ستاره‌ها بدون تاریکی نمی‌درخشند» به کارگردانی علی عطشانی را که قرار است با بازی پولاد کیمیایی در هالیوود ساخته شود، بر عهده گرفت.

بازار فیلم هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن، با حضور 12500 شرکت‌کننده از متخصصان حرفه‌ای پخش فیلم از سراسر دنیا برپا شده است.