پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مسعود احمدی افزادی به عنوان مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و دبیر جشنواره های رسانه ملی منصوب شد.

رحمت‌الله نوروزی گفت: امروز در همه حوزه‌ها تکنولوژی و علم بر مبنای دانش‌بنیان، منشا جهت‌گیری‌های اساسی در کشور است و در گام دوم انقلاب هم یک ضرورت محسوب می‌شود‌.

کارگردان فیلم موفق «انگل» بازیگران جدید برای فیلم بعدی‌اش انتخاب کرد تا در کنار رابرت پتینسون نقش‌آفرینی کنند.

هنر نازک‌کاری یکی از رشته‌های پرپیشینه صنایع‌دستی در کردستان است که دارای جایگاه و قدمتی ویژه بوده و در طول سالیان متمادی اساتید و هنرمندان مختلفی در این عرصه فعالیت داشته و باعث شده‌اند تا این هنر اصیل و مردمی فراموش نشود.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

علی نصیری گفت: جمعیت خانوارهای تحت پوشش در این سازمان در این استان 49 هزار و 544، جمعیت تحت پوشش به فرد 96 هزار و 413 نفر و کل خانوارهای مستمری‌بگیر این سازمان در این استان نیز 14 هزار و 739 نفر است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارائه شرایط مدنظرش برای اعطای امتیاز میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2023 پرداخت.

در آستانه سفر رئیس جمهور به عمان، پیمان پاک رئیس کل سازمان توسعه تجارت در رأس هیأت بلند پایه تجاری و بازاریابی به کشور عمان سفر کرد و دیدارهایی با مقامات اقتصادی این کشور داشت.

شهید بروجردی، سرداری از دیار بروجرد بود که در دوران جنگ تحمیلی با تلاش و رشادت، ناجی کردستان شدو عشق خدمت به مردم، محمد را مسیح کردستان کرد.

متخصص بیماری های عفونی گفت: برخلاف شایعات شبکه های مجازی اولا بیماری آبله میمونی وارد کشور نشده و در ثانی در شدیدترین حالت ممکن این بیماری معمولا مرگ و میری ندارد؛ بنابراین مردم باید اطلاعات خود را از منابع مورد وثوق بگیرند و هدف از انتشار این اخبار را درک و روحیه خود را حفظ و مدیریت کنند.

خرید خانه یکی از رویاهای دوردست بسیاری از خانواده‌های ایرانی است آرزویی که با افزایش قیمت و تورم رفته رفته قد کشیده و دیوارش هر روز بلندتر می‌شود اما طرح حمایتی دولت سیزدهم طرحی در جهت بهره مندی اقشار مردم از طرح مسکن ملی است.

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به فعالیت سامانه بارشی و احتمال آب‌گرفتگی معابر برخی استان‌ها از افزایش 8 تا 13 درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 87 یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.

طبیعت بکر کلیبر و خداآفرین یکی از زیبایی های خدادادی در استان آذربایجان‌شرقی می‌باشد.

دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس سایه روشن‌هایی داشت که البته در میان اتفاقات ناخوشایند این دیدار گم شدند.

اصلاح نظام یارانه‌ای با تغییر رویکرد در اعطای آن به زنجیره پایانی (مردم)، زمانی قرین موفقیت خواهد شد که در کنار انجام چند اقدام دیگر قرار گیرد تا اقتصاد معیشتی مردم بویژه دهک‌های مورد نظر دولت برخوردار شوند.