یک‌شنبه 8 مهر 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون درباره اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر (ص) گفت: ما می دانیم که شان و منزلت پیامبر اسلام (ص) چیست و بهتر است بگویم همه این را می دانند، آن ها با این رفتارها فقط حقارتشان را فریاد می زند، در واقع آب دریا به دهن سگ نجس نمی شود.

سیدضیا هاشمی از جدایی قریب الوقوع اتحادیه تهیه کنندگان از خانه سینما خبر داد و تاکید کرد مخالف حضور این اتحادیه در خانه سینما هستند.

محمدرضا گلزار یک هفته پس از ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

مهران مدیری به جمع بازیگران فیلم «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی پیوست.

علی سرتیپی تهیه کننده سینما گفت: هنوز شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر مشخص نشده است ولی قطعا فیلمسازان از آن استقبال می کنند؛ تعداد زیادی فیلم داریم که ساخته شده و حتما در جشنواره شرکت می کنند.

2 فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های ورزشی «کنیا» راه یافتند.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش عنوان کرد که درخواست نمایش فیلم «آن شب» و «تهران شهر عشق» اعلام وصول شد.

کامبیز دیرباز به‌عنوان بازیگر فیلم «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری معرفی شد.

رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طی هفته‌های گذشته به کرونا مبتلا شده بعد از بهبودی کامل تصمیم دارد روز اول آبان ماه کنسرتی را در کیش برگزار کند.

کارشناس برنامه «نگاه هفته» در کانال اردوی شبکه سحر، سفر عبدالله عبدالله به ایران و جدیدترین تحولات افغانستان را در برنامه امشب نقد و بررسی خواهند کرد.

ساخت فیلم جدید ادریس البا برای نتفلیکس به دلیل ابتلای یکی از اعضای گروه تولید، متوقف شد.

پس از ماه‌ها تعطیلی، ایالت نیویورک به جز شهر نیویورک اجازه به دست آورد تا سینماها را دوباره باز کند.

محمدحسین صادقی تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» در آستانه اکران آن در جشنواره فیلم کودک بیان کرد که این انیمیشن درباره آسایشگاه روانی است که با تولید اسباب بازی بیماران را درمان می‌کند.

محمدحسین فرح‌بخش تهیه کننده سینما گفت: مطمئنا در حال حاضر به صورت حضوری نمی توانیم جشنواره فجر را برگزار کنیم، به صورت آنلاین هم نباید این اتفاق بیافتد چون هیچ تضمینی وجود ندارد که فیلم ها قاچاق نشوند؛ ارشاد امسال بودجه جشنواره را خرج تقویت سالن های سینما کند.

آی‌فیلمی‌ها از امروز با ماجراهای «بیمار استاندارد» سعید آقاخانی همراه می‌شوند.

اجرای «هوروش بند» اولین کنسرت در کرونا، 30 مهر در جزیره کیش و فضای باز برگزار می شود.