دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه به تحریم صدا و سیما و پرس تی وی واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

میرعرب، از ورود 110 نوع از ارقام مناسب توسعه کشت زیتون به کشور خبر داد و گفت: ارقام متنوعی از زیتون در کشور کشت می‌شود که رویکرد جهاد کشاورزی توسعه ارقام روغنی و باغات متراکم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، تحریم صدا و سیما و پرس تی وی را نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکا دانست.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحریم صدا و سیما و پرس تی وی استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست که علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هنرمند در جامعه امروزی کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقت‌هایی که پشت سر آن است، برای افراد ارائه کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحریم صدا و سیما و پرس تی وی استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست که علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: تحریم صدا و سیما و پرس تی وی استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست. جنایات آمریکا علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه هم اکنون توافقی شده که قیمت اینترنت کاهش پیدا کند و سرعت و پهنای باند را افزایش دهیم، گفت: برای تولید محتوا باید سهم قائل شویم؛ چرا که امروز فضای مجازی، به فضای واقعی تبدیل و با زندگی ما عجین شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آقای رئیسی به جای گله از خواص بهتر نبود در انتخاب همکاران بیشتر دقت می کرد تا خواص خود را داشته باشد و در این عرصه هم خودکفا شوند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود؛ در نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تقی آزاد ارمکی گفت: جامعه طبیعی، جامعه به طرف جلو رفتن است؛ نسل جدیدش باید آوانگارد و تحول خواه باشد و آرزو داشته باشد و بخواهد جهان را بسازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرویز پرستویی مهران رجبی و سید بشیر حسینی را معلوم الحال خطاب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از اعلامیه مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک، کودک 9ساله ایذه‌ای منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اثر جدید «علیرضا عصار»، خواننده مشهور پاپ به نام «خداوند رنگین کمان» منتشر شد.