دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

آرتمیس سرانجام راهی سفر مهم خود در ماه شد تا کاوشگر اوریون بتواند جدیدترین یافته ها را از مدار ماه به زمین بفرستد و برگردد. این بخشی از ابرپروژه فضایی است که در آن قرار است آرتمیس در سال 2024 گروهی 4 نفره از فضانورودان را به ماه ببرد. گروهی که یاسمن مقبلی، فضانورد ایرانی الاصل هم یکی از اعضای تیمش است. سفری که پس از سال ها از حضور سه فضانورد در ماه قرار است تکرار شود. بی بی سی در گزارشی...

خبرگزاری مهر

نقش تصدی‌گری وزارت ارشاد و نظرات مختلف نهادهای متولی باید در کنار یکدیگر قرار گیرد تا بتوانیم به راه حلی مناسب در رابطه با حوزه کودک در فضای مجازی دست پیدا کنیم.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل زنان معتقد است: شخصیت مستقل و آزاده‌ای که خداوند از زن در قرآن معرفی می‌کند، برای در امان ماندن از آسیب‌ها و کنشگری در بطن جامعه نیازمند رعایت موازینی در پوشش و عفاف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باورمان شود که سهمی عمده از ساخت‌وساز تربیتی فرزندان ما در آینده‌ای که موهوم و دروغ نیست، از مدارس و آموزش و پرورش رسمی و صدا و سیما و رسانه‌های پر پژواک، همچون منابر جمعه و جماعات است.

خبرگزاری دانا

جنگ رسانه‌ای طی دو ماه گذشته علیه مردم ایران تاکنون از نقطه نظر طراحی همه‌جانبه، شدت، فراگیری و پیچیدگی بی‌سابقه است و باید آن را حاصل تجمیع تجربیات چندین ساله غرب و جریانات معاند در استفاده از ابزار رسانه قلمداد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای پایانی آخر این هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «قبتل در قطار سریع السیر شرق»، «گودزیلا در برابر کنگ»، «اینک آخرالزمان»، «میان ستاره‌ای»، «کوچه کابوس» فیلم‌های جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما به نمایش در می‌آیند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم کودک کش واژه ای است که به واسطه جنایت‌های صهیونیست‌ها آنها را روز به روز در بین ملت‌ها منفورتر و منزوی تر کرده است.

خبرگزاری مهر

دبیر همایش بین‌المللی «مخطوطات مشرق زمین» سید صادق با اشاره به برگزاری همایش «مخطوطات مشرق زمین» گفت: بزرگترین مشکل ما این است که دانشگاهیان و موزه داران ارزش نسخه های خطی را نمی شناسند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ابتدای این دوره از مجلس، حقوق دولتی معادن 4 هزار میلیارد تومان بود که هم اکنون با افزایش 10 برابری به 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اطلاعات نوشت:- دهه هشتادی‌هایی را که فعلا پیش‌قراولی دهه نودی‌ها را گردن گرفته‌اند، ببینید و بشنوید و خواست هاشان در آزادی و فراغ و فرح زندگیشان را یکسره حمل بر بی‌قانونی و کژتابی و آنارشیسم و به خصوص برهنگی نکنید؛ بگذارید جو التهاب آرام گیرد و غبارها فرو نشیند

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته به سراغ پخشِ نوستالژی‌های طنازانی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه و حمید جبلی رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زهرا عاملی مجری سابق صداوسیما عکسی از خود در کنار همسرش منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشارالیها... شواهد و سوابقش نشان می‌دهد کاربلد! است به پستی رفیع در سازمان صداوسیما دست‌کم در حد رئیس شبکه خبر منصوب فرمایید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشارالیها... شواهد و سوابقش نشان می‌دهد کاربلد! است به پستی رفیع در سازمان صداوسیما دست‌کم در حد رئیس شبکه خبر منصوب فرمایید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس رسانه گفت: صدا و سیما نیازمند یک حرکت انقلابی است و باید عناصر متعهد و آگاه به علم روز رسانه و ارتباطات زمام امور این سازمان را به دست بگیرند.