دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه الف

امروز می خواهیم برای دورهمی خانوادگی آخر هفته، چند پیشنهاد پاییزی خوشرنگ و لعاب به خانم های خانه بدهیم تا با چند سالاد جذاب بتوانند خوراکی های رنگارنگ و پرخاصیت پاییزی را هنرمندانه باهم ترکیب کنند و سفره های آخرهفته خانواده را کمی متنوع تر بچینند.

وب‌گاه عصر ایران

سی و پنج سال از ورود پنج میلیاردمین نوزاد به جهان می‌گذرد. او در تلاش است ورود تشریفاتی خود به دنیا را فراموش کند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و مذاکره کننده ارشد این کشور که این روزها بر ناآرامی ها در ایران متمرکز شده، در تداوم رویکرد دوگانه کشورش، از تحریم رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و پنج خبرنگارش دفاع و آن را توجیه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نکته مهم تاریخی، چهره‌ی آشنای این نوع کنش تروریستی در تاریخ معاصر کشور است، نامی که در ذات و هویت آن، ایجاد آشوب، کشاندن آن به نقطه‌ی غیرقابل بازگشت با هدف افتادن کشور در هاویه «جنگ داخلی» است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) در طول 30 سال گذشته به ایثارگران خدمت‌رسانی داشته و امروز دچار فرسودگی است که باید نوسازی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: جناب رئیس جمهور، شما خود در حال آزمون دادن اید، آزمون گیرنده و ممتحن نیستید تا دیگران را مردود اعلام کنید... رئیسی، شاید هم نگران است بخواهند کاسه کوزه ها را بر سر دولت ضعیف او بشکنند چرا که برخی پیشنهاد برگزاری انتخابات زودرس برای بازگشت به برجام را داده اند. پیشنهادی که پذیرش آن اگرچه بعید است ولی معنی آن جز عبور از آقای رئیسی نیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلا اوتادی بازیگر زن ایرانی در پستی اعلام کرد برای اجرای برنامه جام جهانی پیشنهاد میلیاردی داشته که رد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیج قیام ایذه وابسته به گروهک های تروریستی هدایت و تحریک لحظه به لحظه عملیات تروریستی ایذه را انجام داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: سید ابراهیم رئیسی در همایش جهاد تبیین که امروز برگزار شد حکم به مردودی " خیلی از خواص" در قضایای اخیر داد و گفت: "به وظیفه اخلاقی و انقلابی خود عمل نکردند و وقتی از آنها پرسیدیم گفتند از فضای مجازی می ترسیم‌".

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان غذا و دارو به مصرف غیرمنطقی آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: در زمینه آنتی بیوتیک تجویز اشتباه صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رامبد جوان، چهره مطرح سینما و تلویزیون به کشته شدن کیان پیرفلک 9 ساله، کودک ایذه‌ای واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

سردار محمد کرمی با بیان اینکه غرب از نظر محتوا بسیار ضعیف است، گفت: امروز اسلام به پشتوانه قرآن از نظر محتوا بسیار غنی است بنابراین با هوشمندی در میدان، حضور فعال داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحیدر محمدی، در اولین سمینار «تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد، بررسی چالش‌های دارویی در اقتصاد سلامت و ارائه راهکار‌ها برای آن» که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، افزود: مردم باید از نحوه و میزان مصرف دارو‌ها آگاه باشند که این موضوع هم بیانگر اهمیت آموزش سلامت است. وی با اشاره به اینکه تجویز و مصرف آنتی بیوتیک‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروزه حقوق‌ها از 5 الی 6 میلیون تومان تا 50 تا 60 میلیون تومان پرداخت می‌شود، لذا نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش، شهرداری، وزارت کشور، ثبت احوال و نیرو‌های مسلح را شاکی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داد که اگر قطعنامه ضد ایرانی در آژانس تصویب شود، پاسخ ایران قاطع خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

مشخص نیست آقای رییسی کدام خواص را مد نظر دارد و آیا او "ممتحن" است یا خود در این دو ماهه نمره قبولی گرفته که دیگران را مردود می داند‌؟