دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: سید ابراهیم رئیسی در همایش جهاد تبیین که امروز برگزار شد حکم به مردودی " خیلی از خواص" در قضایای اخیر داد و گفت: "به وظیفه اخلاقی و انقلابی خود عمل نکردند و وقتی از آنها پرسیدیم گفتند از فضای مجازی می ترسیم‌".

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان غذا و دارو به مصرف غیرمنطقی آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: در زمینه آنتی بیوتیک تجویز اشتباه صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رامبد جوان، چهره مطرح سینما و تلویزیون به کشته شدن کیان پیرفلک 9 ساله، کودک ایذه‌ای واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

سردار محمد کرمی با بیان اینکه غرب از نظر محتوا بسیار ضعیف است، گفت: امروز اسلام به پشتوانه قرآن از نظر محتوا بسیار غنی است بنابراین با هوشمندی در میدان، حضور فعال داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحیدر محمدی، در اولین سمینار «تصمیم‌گیری مبتنی بر شواهد، بررسی چالش‌های دارویی در اقتصاد سلامت و ارائه راهکار‌ها برای آن» که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، افزود: مردم باید از نحوه و میزان مصرف دارو‌ها آگاه باشند که این موضوع هم بیانگر اهمیت آموزش سلامت است. وی با اشاره به اینکه تجویز و مصرف آنتی بیوتیک‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروزه حقوق‌ها از 5 الی 6 میلیون تومان تا 50 تا 60 میلیون تومان پرداخت می‌شود، لذا نهاد‌هایی مانند آموزش و پرورش، شهرداری، وزارت کشور، ثبت احوال و نیرو‌های مسلح را شاکی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه هشدار داد که اگر قطعنامه ضد ایرانی در آژانس تصویب شود، پاسخ ایران قاطع خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

مشخص نیست آقای رییسی کدام خواص را مد نظر دارد و آیا او "ممتحن" است یا خود در این دو ماهه نمره قبولی گرفته که دیگران را مردود می داند‌؟

خبرگزاری دانا

پیج قیام ایذه وابسته به گروهک های تروریستی که تا پیش از اغتشاشات اخیر با نام دیگری به هدایت اعتصابات کارگری در بوشهر مشغول بود، هدایت و تحریک لحظه به لحظه عملیات تروریستی ایذه را انجام داده است.

خبرگزاری دانا

لیست فیلم‌های سینمایی تلویزیون که جمعه 27 آبان ماه 1401 از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه گل در خبری اختصاصی عنوان کرده که تلویزیون با پخش برنامه ستاره‌ساز به مشکل برخورده چرا که بسیاری از چهره‌های مطرح و قدیمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کرده‌اند حاضر نیستند دیگر با این نهاد کار کنند.

خبرگزاری دانا

سید حسین حسینی گفت: جوانان ما باید با ایجاد تولید محتوای مناسب فیلم، بازی و انیمیشن نسبت به برنامه های دشمن روشنگری کنند.

خبرگزاری تسنیم

به نظر می‌رسد وقتی جریان رسانه‌ای غرب نمی‌تواند با دروغ‌پردازی از طریق تریبون‌های معلوم‌الحالی همچون اینترنشنال و بی‌بی‌سی به جایی برسند، صدا و سیما و دست‌اندرکاران‌شان را مورد هدف قرار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقی آزاد ارمکی، از برجسته ترین جامعه شناسان کشور در واکنش به عملکرد صداوسیما در اعتراضات اخیر گفت: صداوسیما در این روزها بیش از آنکه نقشی آرامش دهنده داشته باشد و بتواند مشکلات را مطرح کند و راه حلهایی را از کارشناسان طلب کند، بیشتر طرف دعوا قرار می گیرد و جامعه را دوقطبی می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری صدا و سیما در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم‌میهن حمله کرد.

خبرگزاری تسنیم

مشکل نویسنده‌های امروز ما این است که زندگی نکرده‌اند، گوشه‌ی اتاق می‌نشینند، سیگار می‌کشند، چرت می‌زنند، ماهواره می‌بیند و می‌خواهند داستان بنویسند، با قهوه خوردن و سیگار کشیدن که قصه درست نمی‌شود، اگر هم داستانی نوشته شود تأثیرگذار نخواهد بود.