دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین تحویل منطقه‌ای جدیدترین ابرخودروی هیبریدی با عملکرد بالا در خاورمیانه و آفریقا آغاز شد.

خبرگزاری دانا

بی بی سی، اکانت اسرائیل به فارسی و اکانت علی کریمی که به سرویس موساد اجاره داده شده است، در اقدامی با هدف تطهیر تروریسهای تجزیه طلب و فراهم شدن زمینه برای ادامه فاز مسلحانه آشوبها، به صورت هماهنگ شهادت کیان مظلوم که به همراه سه شهروند دیگر و یک نیروی یگان ویژه به رگبار بسته شدند را به ایران نسبت دادند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اطلاعیه‌ای منتسب به گروه ترویستی داعش که در فضای مجازی منتشر شد اذعان می کند که این گروه مسوول عملیات تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوان های مطلوب شما می توانستند با حمله به سفارتخانه ها "آتش بازی" کنند و برای یک ملت هزینه بتراشند ولی جوان های دیگر، حتی حق "آب بازی" با یکدیگر را نداشتند؛ می دانید چرا؟ چون از نظر شما آنها اساساً وجود خارجی و رسمی نداشتند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه 55 آنلاین

محال است بفهمید این عکس کدام بازیگر معروف ایرانی است! | قطعا اشتباه می‌کنید!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: سرانه بیمه تکمیلی برای هر فرد بیمه‌شده 205 هزار تومان خواهد بود. دهقان‌کیا گفت: همچنین سقف بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید 75 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه الف

وزارت خزانه‌داری آمریکا شش شخصیت حقیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله رئیس این رسانه را در فهرست تحریمها قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ادبیات تند و خشنی که مسئولین ما به کار می برند را کنار بگذارند، مهربانانه سخن بگویند، با جوان درست حرف بزنند. دوم اینکه مسائل معیشتی مردم را حل کنند. آقای رئیسی قول داده است. دلار را 26 هزار تومان تحویل گرفته اند و الآن 36 هزار تومان شده است.

خبرگزاری تسنیم

دومین «نشست حکمرانی محتوای کودک و خانواده در فضای مجازی» به میزبانی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

دومین «نشست حکمرانی محتوای کودک و خانواده در فضای مجازی» به میزبانی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزارت خزانه‌داری آمریکا 6 شخصیت حقیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله رئیس این رسانه را در فهرست تحریمها قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حالا که نقدهای فنی فعالان دسترسی اینترنت و نقدهای سیاستی حقوقدانان و کارشناسان و فریاد فعالان استارتاپی شنیده نشده و با بازداشت و تهدید و تذکر و توهین پاسخ بسیاری از آن ها را داده‌اند، شاید این قصه ما احساسمان را نسبت به ادعای حمایت دولتمردان نشان دهد. ادعاهایی که اگر طرح آن ها را با هدف خالی نبودن عریضه ندانیم، می‌توان ناشی از عدم شناخت اقتصاد پلتفرمی، استارتاپ‌ها و اکوسیستم اقتصاد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون در پستی از رد پیشنهاد اجرای برنامه جام جهانی علیرغم دستمزد بالایش خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خرسندی و تبریک انتشار یکصدمین شماره یک روزنامه کاغذی و چاپی در سرزمینی که 150 سال تاریخ مطبوعات دارد، شگفت‌انگیز است و شاید مایه شرم‌ساری هم باشد به خاطر حال و روز مطبوعات...

وب‌گاه 55 آنلاین

حمله مجری صداوسیما به نخست وزیر کانادا روی آنتن زنده | از کدوم پارک جنس می‌گیری؟!