چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بدعت حقوقی و اقدام ناعادلانه سیاسی حذف جمهوری اسلامی از کمیسیون بین‌المللی مقام زن در راستای فشارهای سیاسی به مردم و بویژه زنان گرامی ایران اسلامی قابل ارزیابی است و این اقدام برای اقدامات ضد فرهنگی و ضداخلاقی کشورهای جامعه مدعی علیه جامعه زنان طراحی شده است.

خبرگزاری مهر

بیش از 470 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 ثبت نام کرده‌اند که این افراد در روزهای 11 و 12 اسفندماه 1401 به رقابت می پردازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گیش گالوپ شامل ترکیبی از ادعاهای غیرمستند، ارائه نادرست حقایق واقعی، دروغ‌های آشکار، استدلال‌های نامربوط و مغالطه‌های منطقی مختلف است.

خبرگزاری تسنیم

شماره پنجم نشریه "اندیشه آینده" با عنوان "شرِ شهر" منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات کشور در دسترس علاقمندان است.

خبرگزاری مهر

موضوع این شماره از «اندیشه آینده»، امنیت عمومی و احساس ناامنی، به واسطه افزایش جرم و بزه در جامعه ایران است.

خبرگزاری دانا

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره و روان‌درمانی رویش با همکاری ستاد زنان نهاد ریاست جمهوری در متروی تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

منابع اصلی عبدالله‌زاده در تدوین کتاب «خواب و بیداری»، آیات و روایات ائمه اطهار (ع) است. نویسنده تلاش دارد دو موضوع «روز» و «شب» را از این منظر بررسی کند.

خبرگزاری مهر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: ایده‌های دارای قابلیت دانشجویان در آستانه فارغ التحصیلی در قالب هسته‌های نوآور و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اسدی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در بازدید از پارک علم و فناوری استان هرمزگان، با تاکید بر تمرکز همکاری‌های مشترک پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری هرمزگان بر مباحث فناوری‌های دریایی و ساحلی، گفت: در مباحث علوم و فناوری‌های دریایی نیازمند نگاه بین‌رشته‌ای هستیم. علوم دریایی فقط ناظر بر علوم دریا و محیط زیست نیست بلکه...

خبرگزاری مهر

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ارائه 10 هزار خدمت رایگان توانبخشی به کودکان کم‌توان در این بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

طرح «صیانت از حقوق عامه در مقابل حیوانات مضر و خطرناک» 18 آبان‌ماه سال 1400 در جلسه علنی اعلام وصول شد. این طرح دارای 4 ماده است اما اصلی‌ترین بخش این طرح ممنوعیت نگهداری حیواناتی مثل سگ و گربه است که از آنها با عنوان «وحشی، نامتعارف، مضر و خطرناک» یاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: براساس گزارش‌هایی که در عمر 30 ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است.