چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

تا وقتی دروغگوها هستند و در فضای مهم رسانه تنفس می‌کنند، آشوب و فتنه و ترور هم هست. اینکه چرا این‌قدر دروغ می‌گویند هم یک دلیل بسیار مهم دارد و آن این است که، دروغ گفتن در این کشور، هزینه بالایی ندارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه یلدایی «به رسم یلدا» چهارشنبه شب از ساعت 22:00 شب تا 01:30 بامداد با اجرای فرزاد حسنی و افشین حسین‌خانی تقدیم شنوندگان می‌شود.

خبرگزاری مهر

حمید طالب‌زاده در اختتامیه جایزه رضا داوری اردکانی گفت: سه نابغه در دانمارک شناخته شده‌اند: کی‌یر کگور، نیلز بور و پیتر اشمایکل. بنابراین نسبت پیدا کردن با کی‌یر کگور دردمندی خاصی می‌خواهد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی گفت: دشمن این واقعیت را دریافته است که یک قدرت عظیم در حال رویش است و این قدرت با آرزو‌های دشمن در ستیز است.

خبرگزاری مهر

در آیین پایانی هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علامه، پژوهشگران برتر کشوری و دانشگاهی در این دانشگاه معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «بادبان‌ها را بکشید» با ارائه روایت 11 خانواده‌ای که دارای سه فرزند یا بیشتر هستند، تلاش دارد تصور عمومی جامعه را نسبت به پدیده چند فرزندی تغییر دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بازرسی کل کشور از زمان ابلاغ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، رصد اجرای قانون را پیگیری و تاکنون 4 مورد از موارد استنکاف از اجرای قانون را به دادسرای ویژه کارکنان دولت ارسال کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار گفت: نخستین مجوز ثبت محور در درگاه ملی به جای وزارت میراث فرهنگی که مربوط به مجوز خانه مسافر بود از سوی این درگاه صادر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: در زمینه صدور مجوز‌های کسب و کار در حال حاضر 4 دستگاه به دادگاه معرفی شده اند که یکی شیلات هرمزگان، وزارت تعاون و کار و دیگری سازمان نباتات و سازمان روانشناسی هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بدعت حقوقی و اقدام ناعادلانه سیاسی حذف جمهوری اسلامی از کمیسیون بین‌المللی مقام زن در راستای فشارهای سیاسی به مردم و بویژه زنان گرامی ایران اسلامی قابل ارزیابی است و این اقدام برای اقدامات ضد فرهنگی و ضداخلاقی کشورهای جامعه مدعی علیه جامعه زنان طراحی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستایشی در خصوص واکنش قوه قضائیه به تشویش اذهان عمومی دررابطه با صدور برخی احکام اعدام‌ها گفت: دربحث مجازات‌ها یک محاربه داریم ویک افساد فی الارض و یک بغی داریم که مواردآن صراحتاً در قانون احصا شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سخنگوی قوه قضاییه از برگزاری 80 جلسه با سازمان ها و وزارتخانه های مختلف و ارائه 37 پیشنهاد اصلاحی در رابطه با قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوا خبر داد.

وب‌گاه فرارو

هریک از دوستان شما نظر و احساس متفاوتی نسبت به شما دارد حتی اگر به ظاهر بگویند شما بهترین دوست او هستید، اما ممکن است در کنارتان احساس آرامش نکنند. یک راه برای فهمیدن اینکه آن‌ها واقعا چه احساسی دارند، استفاده از یک تست سریع روانشناسی است. این تست نشان می‌دهد که دوستانتان در ناخودآگاهشان درباره شما چه فکری می‌کنند. قبل از هرچیز خودتان را برای شنیدن واقعیت آماده کنید.