چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، خواستار وضع بیمه‌های پایه و تکمیلی برای خدمات مشاوره‌ای شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نامه‌ای به آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، خواستار وضع بیمه‌های پایه و تکمیلی برای خدمات مشاوره‌ای شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تاکنون 426 هزار و 637 درخواست اخذ مجوز در درگاه ملی مجوز‌ها به ثبت رسیده که مجوز 29 درصد درخواست‌ها معادل 124 هزار و 70 مورد صادر شده است.

خبرگزاری مهر

جدیدترین نشست «با هم یادبگیریم» با موضوع سلامت روان فردا پنجشنبه 26 آبان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: ایجاد یک هزار کارگاه تولیدی از برنامه‌های سپاه روح الله استان مرکزی در سال جاری است و 12 نمایشگاه اقتصاد مقاومتی امسال در این استان برگزار شده که افزایش تعداد این نمایشگاه‌ها تاپایان سال جاری به 24 نمایشگاه در دستور کار قرار دارد وبر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در هر شهرستان تاپایان سال جاری یک نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دهه هشتادی‌ها صادق، شفاف و بی‌ریاتر هستند، اظهار داشت: این نسل بی‌پرده و صریح نقد می‌کند و با صدای رساتر حرف می‌زند و اتفاقا معتقدم با چنین نسلی می‌توان راحت‌تر حرف زد.

وب‌گاه فرارو

میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.

خبرگزاری مهر

رمان «آه» نوشته ساره دلفاردی توسط انتشارات آداش منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج تحقیقات روانشناختی نشان می دهد دخترانی که دارای پدران فعال، مهربان، با مسئولیت و حمایتگر هستند، هویت جنسی سالم کسب کرده و الگوی رفتاری مناسبی از مرد ایده آل خود دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست «جمهوریت در هندسه نظام جمهوری اسلامی» امروز ساعت 13 در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران برگزار شد. روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: دشمنان میلیارد‌ها دلار در حوادث اخیر کشور خرج کردند و مادر خرج این‌ها هم عربستان سعودی است. اخیرا کشور درگیر التهاباتی شد و این التهابات هم چند فاکتوری است و در بخش‌های...

خبرگزاری تسنیم

متفکرآزاد نماینده مردم تبریز و رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس امروز در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران حضور پیدا کرد و به گفتگو با دانشجویان پرداخت.

خبرگزاری دانا

"رقیه قربانپور" مشاور، معلم و فعال فرهنگی با اشاره به ضرورت گپ و گفت با دانش آموزان پیرامون مسائل جامعه، گفت: برخی همکاران می گویند این موضوعات به ما ربطی ندارد این در حالی است که اگر من معلم برای دانش آموزانم فرصت تحلیل مسائل را نگذارم دیگرانی هستند که از این فرصت استفاده کرده و سود خود را می برند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم پایانی بیست و نهمین دوره جایزه کتاب سال دانشجویی و بیستمین دوره «جشنواره ملی پایان‌نامه سال» امروز (سه‌شنبه، 24 آبان ماه) همزمان با روز کتاب و کتابخوانی برگزار شد. برگزیدگان این جشنواره‌ها به این شرح معرفی شدند: برگزیدگان جایزه کتاب سال دانشجویی برگزیدگان بخش پزشکی و دامپزشکی، شاخه دامپزشکی امیر امیرخانی برای ترجمه کتاب «دارونامه هوشمند...