چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

از منظر علم روانشناسی، وقتی ذهن انسان نتواند موضوعی را تفسیر کند یا برایش دلیلی منطقی بیاورد، می‌تواند شروع به دلیل‌سازی‌های دور از منطق کند و به دنبال تأثیر نیروهای ماورایی بر خود بگردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر فرض بگیریم که سعد و نحسی وجود دارد، آیا چیزی بدشگون‌تر از بی‌اخلاقی و نادانی و در عین حال توهم همه‌چیزدانی، در جهان وجود دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق با احمد بخارایی، جامعه‌شناس، دانشیار دانشگاه و مدیر گروه جامعه‌شناسی سیاسی در انجمن جامعه‌شناسی ایران، پیرامون وقایع اخیر گفت وگو کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: اگر فیلم «شب بیست و نهم» در عصر دنیای ارتباطات ساخته می‌شد، می‌توانست به فیلم معتبر ترسناک جهان تبدیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن نوشت: بعد از بازپرسی رفتم روانشناسی. هفت هشت صفحه دو رو که تست روانشناسی بود گذاشتند جلویم تا جواب دهم. در سوال‌ها این بود که دوست‌دختر داری یا نه؟ بازیگر کی را دوست داری؟

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

حتما تاکنون افرادی را دیده‌اید و یا شاید خودتان با این بیماری و مشکل دست به گریبان باشید که توانایی‌های خود را نمی‌بینند و مدام در حال کوچک کردن و تحقیر خودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب گزارش میدانی از محوطه بیرون 3 زندان تهران بزرگ، قرچک ورامین و اوین در گفت‌وگو با خانواده‌های بازداشتی‌های اخیر و زندانیان تازه آزادشده را می‌خوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست علمی «نقش زن در هنجارسازی و ارزش‌گذاری در فرد و جامعه: تحلیل روانشناسی» از سوی دپارتمان زنان دانشگاه بین المللی اهل بیت علیهم السلام و با هدف شناخت بهتر زنان و درک احساسات در روابط و تعاملات برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش، همه انسان‌ها اعم از زن و مرد دارای راز و رمز‌های شخصیتی هستند که اگر قادر به شناخت آن‌ها باشیم به شکل بهتری می‌توانیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم‌میهن نوشت: از حدود دو ماه پیش، یک‌بار دیگر، بیرون درهای زندان اوین، نزدیک اتاقک نگهبانی، زیر تابلوی بزرگ آبی که روی آن نوشته شده «ندامتگاه اوین» و دم ورودی دادسرای شهید مقدس، ناحیه 33 اوین غوغاست.

وب‌گاه فرارو

جراحی‌های زیبایی و ترمیمی برای بهبودِ عملکردِ بهنجار جسمانی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس اجتماعی، رفع نقایص جسمانی و اصلاح کیفیت زندگی اجتماعی افراد می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد، اما مشکل اینجاست که اغلب جراحی‌های زیبایی که این روز‌ها انجام می‌شود ناشی از نارضایتی افراد از نقص‌های جزئی و در اصل تخیلی در ظاهرشان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیده توران میرهادی (خمارلو) (زاده 1306 در شمیران - درگذشته 18 آبان 1395 در تهران) استاد ادبیات کودکان، نویسنده و کارشناس آموزش و پرورش و شخصیت برجسته فرهنگی است. میرهادی بیش از شصت سال در گستره آموزش و پرورش و فرهنگ و ادبیات کودکان کوشید و در این راه یکی از چهره‌های تأثیرگذار سده کنونی ایران است. او به همراه همسرش محسن خمارلو به مدت 25 سال مجتمع...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرداد الهامی با بیان این مطلب افزود: بسته حمایتی بیماران مبتلا به تالاسمی برابر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل سرفصل‌های ویزیت پزشک، مشاوره‌های روانشناسی و تغذیه، شنوایی سنجی و بینایی سنجی، خدمات پرتو پزشکی، تصویر برداری و آزمایشگاهی، خدمات توانبخشی در حال حاضر در سامانه نسخه الکترونیک سازمان بیمه سلامت پیاده سازی شده...