چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعریف رسمی که توسط سازمان جهانی بهداشت (WHO) ارائه شده، این است که پیری مواردی را شامل می‌شود. سن‌گرایی، به کلیشه‌ها (نحوه فکر کردن)، تعصب (چگونه احساس کردن) و تبعیض (نحوه رفتار ما) نسبت به دیگران یا خود براساس سن اشاره دارد.

وب‌گاه فرارو

سیدخندان را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاصل شهر تهران، نه سلیقه مدیران شهری که سلیقه کارت‌پخش‌کن‌های مؤسسات کنکور و دادزن‌های مسیر مسافرکش‌ها شکل می‌دهند. آلودگی صوتی که با توجه به مسقف بودن محیط دوبرابر می‌شود، سمفونی‌ای از وحشت و اضطراب را در این منطقه ایجاد می‌کند. هر مسیری یک دادزن دارد. هر مسیری یک صف نامنظم. رسیدن به هر مقصدی با تنش آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنر می‌تواند به کیفیت زندگی بیفزاید و اگر هر انسانی بتواند زندگی‌اش را به صورت هنرمندانه‌ای خلق کند که در نهایت به اثری که از خود خلق کرده آفرین بگوید و از زندگی نهایت لذت را ببرد، در واقع آن فرد یک هنرمند است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکس های تازه منتشر شده از دختر آزاده نامداری و شباهت بیش از حد این دختر به مادرش را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساکنان 10 کشور جهان، جزو شادترین و خوشحال‌ترین مردم روی کره زمین به شمار می‌روند و با توجه به بحران‌های روبه رشدی که بسیاری از نقاط جهان را در بر گرفته مردم این 10 کشور مردمانی شاد به حساب می‌آیند.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیری صبا راد چه شکلی می‌شود؟!

وب‌گاه گسترش

در دنیای امروز نرخ ابتلا به افسردگی و بیماری‌های روانی و ناراحتی سربه فلک می‌کشد و انسان‌ها هر روز بیش از گذشته تنها می‌شوند و این دور باطل به همین شکل ادامه پیدا می‌کند. همه امروز دنبال شادی‌اند و جالب این‌جاست که بدانید شاد بودن برای همه آسان نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه24 نوشت: در دنیای امروز نرخ ابتلا به افسردگی و بیماری‌های روانی و ناراحتی سربه فلک می‌کشد و انسان‌ها هر روز بیش از گذشته تنها می‌شوند و این دور باطل به همین شکل ادامه پیدا می‌کند. همه امروز دنبال شادی‌اند و جالب این‌جاست که بدانید شاد بودن برای همه آسان نیست.

وب‌گاه فرارو

مردان و زنان برای داشتن یک رابطه موفق و بدون شکست در زندگی محتاج دانستن و آموزش برخی نکات و تکنیک‌های رفتاری هستند و بدون توجه به آن‌ها دچار مشکل خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل انجمن دیابت ایران گفت: داشتن اضافه وزن، بی‌تحرکی و استرس فراوان باعث ابتلای فرد به دیابت نوع دو می‌شود و می‌توان گفت که این نوع دیابت تا حدود 80 درصد قابل پیشگیری است.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری دانا

ام اس نوعی بیماری خود ایمنی است که طی آن سیستم ایمنی بدن، سیستم عصبی مرکزی را تخریب می کند و به لحاظ جنسیت زنان 2تا 3 برابر بیشتر از مردان دچار این بیماری می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به صحبت‌هایی که در خانواده مطرح می‌کردم و پسرم می‌شنید روی او هم تأثیر می‌گذاشت؛ من حرف‌هایی زدم که باعث شد پسرم از پلیس بترسد، بجای اینکه پلیس را عامل امنیت بداند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه‌ی ما انسان‌ها در زندگی به دنبال تلاش هستیم تا رشد کنیم و استعداد‌های بالقوه‌مان را پرورش دهیم. درواقع، همه ما انسان‌ها پتانسیل‌هایی داریم و سعی می‌کنیم تا این پتانسیل‌ها را بالفعل کنیم تا بتوانیم به کمال مطلوب دست پیدا کنیم، اما دستیابی به کمال همیشه مثبت نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانیه جمعی از فعالان فرهنگی کشور درباره «به‌تعطیلی‌کشاندن مجموعه کافه‌کتاب آفتاب» منتشر شد و 134 نفر از صاحب نظران نیز این بیاینه را امضا کردند.