چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: همزمان با سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران 1401 رویداد در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

احمد بخارایی جامعه‌شناس با تحلیل فضای فعلی جامعه و تأثیر آن بر کودکان به دیده‌بان ایران گفت: والدین بعد از صرف زمان زیادی از وقت‌شان در جامعه‌ای با شرایط بحرانی وارد خانه می‌شوند ازاین رو، داشتن عزت نفس و آرامش به عنوان الگوی خانواده برای ارتباط با کودک معنایی ندارد. این نوع ارتباط آشفته در مورد دوستان و خویشاوندان نیز به همین صورت است.

خبرگزاری مهر

یک قاضی جرائم بازی‌های رایانه‌ای میگوید درهر ماه از بین 190 پرونده رایانه‌ای، نزدیک به 15 پرونده مربوط به جرائم بازی‌های رایانه‌ای است و هنوز قوانین مشخصی در این‌باره وجود ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عکسی از کودکی آزاده نامداری در به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که با به یادآوردن این مجری دل مخاطبین از فوت زودهنگام این مجری بازهم ناراحت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از سم زدایی در مراکز درمانی، این کودکان وارد مراکز حمایتی می‌شوند. در حقیقت مراکز ساماندهی کودکان دارای اختلال سوءمصرف مواد، مرکز نگهداری شبه خانواده‌ای است که با نگاه نیاز خاص به آن نگاه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال کسب و کار در حوزه روانشناسی با اشاره به بسته حمایتی دولت، ضمن مثبت ارزیابی کردن این اقدام، گفت: حمایت‌های دولت موجب می‌شود تا فعالان کسب و کار ضمن آشنایی هر چه بیشتر با اپلیکیشن‌های داخلی، نسبت به حضور هر چه بیشتر در آن رغبت بیشتری داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: عرضه هر شانه تخم مرغ فله بالاتر از 90 هزار تومان گرانفروشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات پلیس ترکیه از کشته شدن 5 شهروند افغانستانی با ضربات چاقو در آنکارا خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسانی که چهل سال است برای آرزوهای ناکامشان؛ روزشماری می کنند، و نظام، طبق پیش‌بینی‌هایشان تا به حال، بارها و بارها در دهه شصت، هفتاد، هشتاد و نود سقوط کرده است، چطور می‌توانند به دیگران پُز «واقع بینی» بفروشند و به ما تصویر درستی از واقعیت بدهند؟

وب‌گاه 55 آنلاین

اخیرا عکس هایی از دختر زیبای مرحومه آزاده نامداری مجری ایرانی در فضای مجازی منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: اکنون ارتباط ما با جوانان کم است؛ به طوری که زمانی که شرایط را برای آنها توضیح می‌دهید که در چنین شرایطی قرار گرفتید و شما آتش‌بیار معرکه تجزیه‌طلبان شدید و باید دقت کنید، متأسفانه به حرف ما گوش نمی‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درگیری‌های خیابانی پرخشونت که در کشور ما رخ می‌دهد، نمونه‌های بارزی است که در هر دیدگاهی با عنوان اغتشاش شناخته می‌شود.

خبرگزاری مهر

انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.

وب‌گاه فرارو

احمد بخارایی گفت: بعد اقتصادی اعتراضات یک واقعیت مهم است و اگر اشتغال و درآمدی وجود داشت، حدود نیمی از افرادی که در حال حاضر با این شدت و حدت فریاد می‌زنند و خشمگین هستند، شاید در این اعتراض‌ها حضور کم‌رنگ‌تری داشتند.

خبرگزاری دانا

معضل کودکان بی سرپرست واقعیت تلخ بسیاری از جوامع هاست که ریشه آن به نهاد خانواده و جامعه بازمی‌گردد که سهم و نقش والدین معتاد در این معضل بسیار پررنگ است.