چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد ثقفی مستندساز ایرانی می‌گوید: پلتفرم‌های اصلی شبکه نمایش‌خانگی در زمینه نمایش آثار مستند عملکرد خوبی ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

مخاطبان شکسپیر این لذت نامطبوع را پذیرا بودند؛ درست مانند مخاطبان مدرن که جدیدترین فیلم‌های هولناک را در سینما و تلویزیون تماشا می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کسانی که هوش مصنوعی را بررسی کرده‌اند ادعا می‌کنند که حدود سی سال آینده هوش مصنوعی تبدیل به عالِم و قادر مطلق می‌شود و می‌تواند هر مسئله‌ای را حل کند.

وب‌گاه فرارو

از سه سال قبل تاکنون و به دنبال انعقاد تفاهمنامه حوزه‌های علمیه با وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، مقرر شد طلبه‌های دارای مدارک حوزوی سطح یک (معادل کاردانی و فوق دیپلم) به بالا، از طریق شرکت در آزمون سراسری و ورود به دانشگاه فرهنگیان یا از طریق شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی و همچنین از طریق دریافت امریه «سرباز طلبه» در تمام مدارس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مشاور ازدواج می‌گوید: «قاعده اولیه در روابط این است که زوجین همدیگر را همان‌گونه که هستند، بپذیرند اما متأسفانه افراد کمال‌گرا این‌گونه نیستند و اغلب نمی‌توانند طرف مقابل را همان‌گونه که هست، بپذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حال بد مصادیق زیادی دارد. یکی با حال بد، خلقش پایین می‌آید، دیگری احساسات ناخوشایندی را تجربه می‌کند مثل غم یا تنفر یا خشم در این شرایط اما نباید اشتباهاتی را انجام دهیم.

خبرگزاری مهر

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال جاری، اقدام به انعقاد قرارداد مشارکت در پنج پروژه پژوهشی بین‌المللی با طرف‌های خارجی در کشورهای فرانسه، آمریکا و آلمان کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشریه گاردین از اقدامات انگیزشی سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی و پیش از بازی با ایران پرده برداشت و تاکید کرد که برابر ایران، یک بازی فرسایشی در پیش خواهد بود.

خبرگزاری مهر

نشریه گاردین از اقدامات انگیزشی سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی و پیش از بازی با ایران پرده برداشت و تاکید کرد که برابر ایران، یک بازی فرسایشی در پیش خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کمپین لوپتو از آماده شدن سایتی برای فروش لوازم جانبی این «پویانمایی» خبر داد و گفت در حال اقدامات اولیه برای طراحی و تولید اسباب بازی‌ها این پویانمایی نیز هستیم.

خبرگزاری دانا

امروز رشد افسارگسیخته آسیب های اجتماعی در جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ بنابراین علل و عوامل این رشد به رغم هزینه های گزاف فرهنگی و تبلیغاتی باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

می‌خواهیم به یک بیماری و اختلال «روانشناختی» هم بپردازیم که حاصل از وضعیت حاکم بر اروپاست اما در ایران خودمان و در برخی چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای بروز یافته است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون درباره شخصیت سالم چیزی شنیده‌اید؟ شخصیتی که بتواند درست و براساس سن واقعی خود رفتار کند و در مواقع حساس تصمیم‌های درستی براساس تجارب و سنش بگیرد، شخصیتی که بتوان روی او حساب کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات سالمندی با بیان اینکه در کشور ما 50 درصد سالمندان سه بیماری مزمن دارند؛ گفت: در کشورهای پیشرفته به ازای هر 18 سالمند یک تخت آسایشگاهی وجود دارد در حالی که ما یک تخت آسایشگاهی به ازای هر 640 نفر سالمند داریم!

وب‌گاه عرشه آنلاین

فنتانیل 50 برابر قوی تر از هروئین و 100 برابر قوی تر از مورفین است و مسئول مرگ بیش از 150 نفر در روز است. در حال حاضر، تخمین زده می شود که 80 درصد از افرادی که به این دارو وابسته هستند، هنگام تلاش برای ترک، دچار مشکل می شوند.