چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که برای رازداری انتخاب می‌کنید باید قابل‌اعتماد باشند، شما را بپذیرند، دوست داشته باشند رازهایتان را بشنوند. اولین کسانی که می‌توانند شنونده راز‌های شما باشند، دوستان نزدیک، اعضای خانواده و همسر شما هستند.

خبرگزاری دانا

نامناسب بودن معابر جهت تردد و عبور معلولان و سالمندان در شهر ایوان باعث نارضایتی و گلایه مندی آنان شده است. بنابراین مناسب سازی فضاهای عمومی به رسمیت شناختن حقوق معلولان است و نقش مهمی در آسایش، توانمندسازی و بهره گیری از تمام امکانات دارد.

وب‌گاه فرارو

مردان و زنان زیادی از حدود دو ماه پیش و با بیشتر شدن بازداشتی‌ها، هر روز از هرجا که هستند خودشان را به شمال شهر تهران می‌رسانند تا سراغی از زندانی‌شان بگیرند. پاسخ به همه، اما یکی است: «انتظار.» انتظار، فصل مشترک صورت‌های غمگینی است که «زندان» تا پیش از این، جایی دور و دیر و رازی مگو برای‌شان بوده.

وب‌گاه عصر ایران

اشتیاق دولت‌ها به مشاورانی مثل شرکت اینستید روزبه‌روز بیشتر می‌شود. این سؤال که چه چیزی یک ملت را ملت می‌کند همواره مطرح بوده و گریزی از آن نیست. ملت‌دولت‌های امروزی حول نوعی جوهره ادراکی واحد شکل می‌گیرند، نوعی هویت که یکتا در نظر گرفته می‌شود، حتی اگر این هویتِ یکتا ترکیبی از حقیقت و دروغ و ادغام‌ها و اغراق‌ها باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نویسنده کتاب گریز از سال صفر گفت: میدان برای حضور رمان‌های ژانر علمی‌تخیلی خالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

او که رویای لباس سفید پزشکی را داشت، یر 12 سالگی با انتخاب تیراندازی راهش را عوض کرد. حتی دوره دبیرستان هم با اینکه دلش با رشته های مهندسی بود، اما قید آن را زد تا با انتخاب تربیت بدنی بتواند تیرانداز حرفه ای شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر زندگی و رابطه ای فراز و نشیب های خودش را دارد. آیا شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که زندگی مشترک پر از عشق و نشاط برایتان کسل کننده و یکنواخت شده است؟ ترس از این دارید که عشق و علاقه بین شما و همسرتان کمرنگ شده باشد؟

خبرگزاری دانا

مهدی رمضانی گفت: کل اعضای کتابخانه‌های کشور بیش از 12 میلیون نفر است که از این تعداد بیش از دو میلیون نفر اعضای فعال هستند.

وب‌گاه عصر ایران

در سال جاری هیچکدام از خدمات تشخیصی درمانی تحت پوشش بیمه شدگان مبتلا به تالاسمی در بخش سرپایی و بستری از پوشش خارج نشده و کلیه تعهدات بیمه پایه کمافی السابق برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه جدید توسط تیمی از محققان روانشناسی و زبان‌شناسی حاکی است که مغز انسان ترتیب صداهای ورودی را «مهر زمان» می‌زند؛ درواقع این اجازه را می‌دهد تا کلماتی را که می‌شنویم، به درستی پردازش کنیم.

خبرگزاری تسنیم

نشست علمی «نوجوان نا آرام» با محوریت شناخت و بررسی مسائل نسل جدید برگزار شد. «هویت» و ماهیت «آنارشیک» فضای مجازی از کلیدی‌ترین مفاهیم بحث شده در این نشست بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور درباره وضعیت مدارس در حوادث و ناآرامی‌های اخیر و کنترل بی نظمی‌ها، اظهار کرد: دانش آموزان ما دانش آموزان انقلابی، خوب و متعهد هستند. ما مشکل مهمی در مدارس نداشتیم و مشکلاتی هم اگر بود برطرف شد.

وب‌گاه عصر ایران

آسیب‌های اجتماعی در هر جامعه‌ای وجود دارد؛ اما این آسیب‌های اجتماعی ولو اندک هم در جامعه ما که برخوردار از مکتب قوی و پویاست و آرمان‌های بلند و یک رسالت مهم جهانی دارد و این رسالت یک رسالت انسانی و اخلاق است، زیاد است.

وب‌گاه فرارو

به قدری اطلاعات نادرست وجود دارد که نمی‌توان به هر دروغ تازه‌ای که ظاهر می‌شود واکنش نشان داد. والتر می‌گوید: «مثل این است که بازی موش و چکش را انجام دهید شما می‌توانید خیلی خوب باشید، اما در پایان موش همواره برنده است».