شنبه 8 اردیبهشت 1403

سخنگوی کمیسیون تلفیق: نرخ تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402، 40 درصد است

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
سخنگوی کمیسیون تلفیق: نرخ تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402، 40 درصد است

زارع همچنین گفت: نمایندگی از وزارت نفت نیز توضیح دادند که در بودجه پیش بینی شده روزانه 1/4 میلیون بشکه در روز به قیمت هر بشکه 85 دلار فروش رود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 با اشاره به حضور روسای بانک مرکزی و گمرک در جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت که نرخ تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402، 40 درصد است.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: چهارمین جلسه کمیسیون تلفیق برای بررسی کلیات بودجه 1402 با حضور فرزین رییس بانک مرکزی و رییس گمرک تشکیل شد؛ در ابتدای نشست رییس گمرک درآمدهای پیش بینی شده گمرکی را توضیح داد که بر اساس آن برای سال آینده 126 هزار میلیارد تومان درآمد گمرکی پیش بینی شده که 31 هزار میلیارد تومان آن از درآمد واردات خودرو به میزان دو میلیارد دلار است.

وی با بیان اینکه نرخ تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402، 40 درصد است، گفت: در این جلسه رییس کل بانک مرکزی نیز توضیحاتی درباره نرخ تورم، رشد پایه پولی، مدیریت نقدینگی و تسهیلات پرداختی تبصره ها 16 و 18 بودجه 1401 و موارد مورد نیاز در بودجه سال آینده، تسهیلات مربوط به حوزه توسعه، سرمایه گردش، فرزندآوری و ودیعه خرید مسکن و تحولات نرخ ارز، سکه و طلا و تحولات نرخ ارز و تثبیت قیمت ها و سیاست های بازار مبادله ارز و طلا ارائه کرد. دهمچنین به ارائه توضیحاتی در خصوص مجموع سیاست های مربوط به ثبات اقتصادی مثل اصلاح نظام بانکی و سیاست های پولی و مالی پرداخت.

زارع همچنین گفت: نمایندگی از وزارت نفت نیز توضیح دادند که در بودجه پیش بینی شده روزانه 1/4 میلیون بشکه در روز به قیمت هر بشکه 85 دلار فروش رود.

وی در پایان گفت که جلسه کمیسیون تلفیق در شیف سوم با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل می شود.

تماشاخانه

سایه زلزله هنوز بر سر سایه‌خوش است / وضع روستای کانون زلزله هرمزگان هفت ماه بعد از زلزله (فیلم)

ببینید | صدها هزار بچه لاک‌پشت در برزیل متولد شدند

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
سخنگوی کمیسیون تلفیق: نرخ تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402، 40 درصد است 2
سخنگوی کمیسیون تلفیق: نرخ تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402، 40 درصد است 3
سخنگوی کمیسیون تلفیق: نرخ تورم پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402، 40 درصد است 4