دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر ورزش در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری میزان

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون سوارکاری از ساعت 10 امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمع عمومی سالیانه فدراسیون سوارکاری به ریاست «مهدی علی‌نژاد» در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی بازیگران هالیوود برای رسیدن به یک نقش در پروژه مورد علاقه خود در مورد رزومه و توانایی‌های خود دروغ گفته اند.

خبرگزاری مهر

ستاد مقابله با کرونا در ورزش تاکنون برای 20 رشته ورزشی مجوز از سرگیری فعالیت‌ها و برنامه‌ها را صادر کرده است؛ البته ماهیت این مجوز برای هر رشته متفاوت از دیگری است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری گفت: 480 باشگاه با 23 هزار اسب ورزشی در کشور فعال است و گسترش این صنعت با همکاری بخش‌خصوصی رویکرد اصلی فدراسیون است.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - استمرار کاهش مبتلایان به کرونا، اختصاص 6 هزار و 500 سهمیه برای مقاوم‌سازی خانه‌های فرسوده، دستگیری اعضای جعل مدرک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، برگزاری هفته سوم مسابقات سوارکاری بندرترکمن و پرداخت 300 میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از کرونا از رویدادهای خبری گلستان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته سوم رقابت‌های اسبدوانی تابستانه بندرترکمن عصر امروز پنجشنبه با رقابت 47 رأس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار و 1450 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان ساحلی استان گلستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: مجموعه ورزشی اختصاصی این حوزه به نام پهلوان «سیامند رحمان» در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - تقدیر استاندار گلستان از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری محرم، ادامه برگزاری مسابقات سوارکاری تابستانه بندرترکمن بدون حضور تماشاگر و ایجاد 469 فرصت شغلی با بهره‌برداری از طرح‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

خبرگزاری دانا

هفته دوم مسابقات کورس تابستانه بدون حضور تماشاگر پنج‌شنبه در بندرترکمن برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری و مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون از آغاز ثبت نام رشته های این مرکز آموزشی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اولین مرکز پرورش و اصلاح نژاد اسب کرد با سرمایه گذاری 13 میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغالزایی برای چهار نفر با حضور مسوولان استانی، شهرستانی و علاقمندان به رشته سوارکاری در روستای آیچی سقز راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان متولیان زیرساخت‌های ورزش کشور طی هفت سال اخیر دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از توان و تخصص داخلی تاکنون 72 طرح نیمه‌تمام کلان و خرد را در استان‌های مختلف کشور تکمیل و افتتاح کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عمر سعد که حکومت خود بر ری را موقوف جنگ با امام حسین علیه السلام دید، فورا خودش را به کربلا رساند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بیش از پنج‌هزار عضو داوطلب در 142 خانه هلال این استان ساماندهی شدند.