پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیرکار گفت: به صورت نمونه در برخی استان‌ها یارانه مردم را زودتر از موعد به حساب آن‌ها یا حساب پشتیبان واریز کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری با چالش‌هایی دست به گریبان است گفت: میانگین سن بازنشستگی حدود 52 سال است و میانگین پرداخت حقوق و مستمری به 29 سال رسیده و علت، همین پایین بودن «سن بازنشستگی» است؛ حال آنکه میانگین سن بازنشستگی در استانداردهای جهانی 13 سال کمتر از سن امید زندگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور کشورمان و معاون نخست وزیر جمهوری خلق چین در دیدار و گفت و گو با یکدیگر ضمن تاکید بر تسریع بر اجرایی شدن توافقات تهران پکن، ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را یک اصل مهم و خدشه ناپذیر دانستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد از نهایی شدن توافق 25 ساله بین ایران و چین خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به فراخوان انتخاب شعار سومین سالگرد حاج قاسم گفت: با توجه به پیوند مردم با سردار دل‌ها و مطابق ادبیات و سخنان حکمت آمیز این شهید، شعار امسال در جریان برگزاری این مراسم جان فدا نامگذاری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: «تقوای سیاسی» یکی دیگر از دال های شناور «گفتمان انقلاب اسلامی» با محوریت اسلام ناب است. دال شناوری که زیاد به آن پرداخته می شود ولی کمترین توجه و عمل به آن می شود. حوزه «تقوا» به رغم اینکه برای همه است در عین حال غریب است.

وب‌گاه گسترش

افرادی که به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، می‌توانند از طریق حساب پشتیبان 11 قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

حسینعلی اصلانی: روزانه یک هزار جنین در کشور سقط می‌شود. 20 برابر تلفات سوانح رانندگی در کشور سقط جنین انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: به چه کسی محارب یا محاربه می‌گویند؟ در این زمینه چه آثار و نوشته‌هایی می‌تواند به ما کمک کند؟

خبرگزاری دانا

معاون نخست وزیر چین با معاون اول رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأت‌های عالی رتبه ایران و چین در نشستی به منظور بررسی راهکار‌های تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع 25 ساله تهران و پکن بایکدیگر دیدار کردند.

وب‌گاه الف

هیأت های عالی رتبه ایران و چین روز سه شنبه در نشستی به منظور بررسی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع 25 ساله تهران و پکن بایکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.