پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی امروز به مناسبت هفته پژوهش و در جلسه تقدیر از پژوهشگران برتر زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در مورد قول دولت برای اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اظهار کرد: همه کسانی که احساس می‌کنند حقوقی از آنها جا مانده است، می‌توانند به دستگاه‌های اجرایی مرتبط...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی را که ظاهرا سال گذشته با طراحی اپلیکیشنی تصاویر بیش از 80 زن مسلمان را با هدف فروش این زنان در فضای مجازی قرار داده را پس از بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، شعار امسال این ستاد را «جان‌فدا» اعلام کرد و گفت: امیداریم حول این شعار، شاهد اقتدار و عظمت بیشتر ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کور شدن چشم طمع بیگانگان باشیم.

خبرگزاری مهر

وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان 11 قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، «الکساندر بوتسان خارچنکو»، سفیر روسیه در صربستان روز دوشنبه گفت که ناتو به احتمال زیاد درخواست «الکساندر ووچیچ»، رئیس جمهور صربستان برای استقرار نیرو‌های صربستان در کوزوو برای تضمین امنیت صرب‌ها را رد خواهد کرد. سفیر روسیه در بلگراد گفت: «به راحتی می‌توان تصور کرد که چه نوع پاسخی می‌توان از ناتو به درخواست بلگراد برای استقرار نیروی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مادر شهیدان امیراحمدی می‌گوید: من تحت هیچ شرایطی قاتل سلمان را نمی‌بخشم. همانطور که قاتل روح الله را در سال 85 نبخشیدم.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران «نظام‌مند شدن رسیدگی‌ها در پرونده‌های قضایی پولی و بانکی» را یک ضرورت دانست و گفت: ایجاد مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به دعاوی بانکی ضامن حقوق نظام بانکی است.

خبرگزاری تسنیم

اگر انقلاب اسلامی بخواهد سینما داشته باشد این سینما می‌تواند چه شکلی باشد؟ رسول صدرعاملی به همراه امیر قوی‌دل به دنبال پیدا کردن این شکل می‌روند تا به فیلمی به نام «خون‌بارش» می‌رسند که باید آن را شکل درست سینمای انقلاب اسلامی دانست.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای بیش از 100 دیوارنگاره با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در فضاهای شهری طی یک سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حاشیه این مراسم تصویری متفاوت از پرویز فتاح و محسن رضایی مشاهده می کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بسیج گفت: هنوز جهاد تبیینی که مورد نظر رهبر انقلاب و متناسب با یورش‌های دشمن است، شکل نگرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضا صیادی از اجرای بیش از یکصد دیوارنگاره با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در فضاهای شهری طی یک سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اساس فعالیت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جمعیت باید هوشمند سازی باشد و اگر این موضوع را دنبال نکنیم، در شفاف سازی، مردمی سازی و کارآمد سازی هم موفق نخواهیم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاروان روایت حبیب یکشنبه شب، میهمان خانه شهید محمدرضا فخیمی، جوانترین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی در تبریز شد.