پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سید غلامرضا سعیدی، نویسنده، مترجم و اسلام شناس معاصر سال ها زندگی خود را وقف نشر و گسترش مبانی اسلام کرد و به نقل از مقام معظم رهبری حقا او را باید در زمره پیشروان نهضت اسلامی در ایران شمرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیأت های عالی رتبه ایران و چین طی نشستی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع 25 ساله ایران و چین را بررسی کردند.

خبرگزاری تسنیم

وزیرتعاون, کار و رفاه اجتماعی از ایجاد سامانه‌ای تحت عنوان "شبکه ملی اعتبار" خبر داد و گفت: بنا بر این شده به صورت نمونه در برخی استان‌ها یارانه مردم را زودتر از موعد به حساب آنها یا حساب پشتیبان واریز کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد ضمن اشاره به دیدار روسای جمهور ایران و چین در آینده ای نزدیک، از نهایی شدن 16 نقطه تفاهم بین دو کشور برای پیاده سازی تفاهم 25 ساله خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی ما در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده، خانواده است چرا که این مسئله منجر به حل مشکلات اقتصادی و خانواده می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان تهران «نظام‌مند شدن رسیدگی‌ها در پرونده‌های قضایی پولی و بانکی» را یک ضرورت دانست و گفت: ایجاد مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به دعاوی بانکی ضامن حقوق نظام بانکی است.

خبرگزاری مهر

هیأت های عالی رتبه ایران و چین طی نشستی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع 25 ساله ایران و چین را بررسی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری متفاوت از پرویز فتاح و محسن رضایی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی گفت: در بازه زمانی 27 تا 29 آذر، وزارت راه به صورت روزانه مشکلات مردم در حوزه حمل ونقل را پاسخ گو خواهد بود‌.

وب‌گاه الف

دیپلمات پیشین کشورمان در پاسخ به مجری شبکه سی ان ان که از وی پرسید بسیاری معتقدند در هیچ زمینه‌ای از جمله احیای برجام نباید با ایران مذاکره کرد با اشاره به تجربه مذاکرات هسته‌ای در دوره باراک اوباما گفت: گفت‌وگو با ایران لازم است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: 1250 شرکت در پارک تهران مستقر هستند و در مجموع اشتغالزایی این پارک 6 هزار نفر بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های دیوان محاسبات نشان می‌دهد یارانه 2692 نفر از جمعیت یارانه‌بگیر حذف شده و مبلغ 8,128 میلیون ریال بابت یارانه افراد جدید و جامانده مصرف شده است؛ ولی در خصوص افزایش یارانه دهک‌های اول تا چهارم دارای حداقل سه فرزند تحت تکفل که هیچکدام از والدین آنها در دستگاه‌های مذکور در ماده 29 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه شاغل نیستند، اقدامی انجام نشده است.