پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی گفت: فرهنگ بسیج، فرهنگ امام‌محوری است و باید کارکرد‌ها و ویژگی ها‌ی بسیجی را بشناسیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیأت های عالی رتبه ایران و چین روز سه شنبه در نشستی به منظور بررسی راهکارهای تقویت روند اجرای برنامه همکاری جامع 25 ساله تهران و پکن بایکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرتضوی در برابر این پرسش که چه زمانی طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت سراسری اجرا می‌شود، گفت: فعلاً مرحله آزمایشی در سه استان اجرا می‌شود که باید نتایج آن مشخص شود و بعد از مشخص شدن نتایج در صورت موفق بودن به صورت سراسری اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی جزئیات حمله گروه هکری anonymous به سایت شهر فرودگاهی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم نجف آباد در مجلس در سوال خود از وزیر دادگستری گفت: باید پاسخ داده شود چرا قانون اعاده اموال نامشروع مسئولین اجرایی نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: والله قسم آن چیزی هایی که در رزمایش ها نشان می‌دهیم چیزهایی نیست که در زمان جنگ به میدان می آوریم، ما امروز موشک‌هایی داریم که امریکایی‌ها فکرش را هم نمی کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری anonymous به سایت شهر فرودگاهی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انرژی اتمی گفت: دشمنان تلاش دارند با تحریم در حوزه اتمی مشکلاتی ایجاد کنند که متاسفانه تلاش های آنها بی فایده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کار در مورد کالابرگ گفت: کسانی که احساس می‌کنند به جای یارانه نقدی به کالا نیاز دارند، قبل از موعد یارانه می‌توانند از طریق حساب پشتیبان 11 قلم کالای اساسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکور به همراه ناریج بیشنوی 20 ساله که ظاهرا برنامه‌ای به نام بولی بی را ساخته و در آن تصاویر بیش از 100 زن مسلمان را بارگذاری کرده بود، دستگیر شد. بالی بی نیز توسط پلاتفرم گیت‌هاب میزبانی می‌شد.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 3 پیشنهاد برای اصلاح حکمرانی به شمخانی ارائه کرده است گفت که جلسه اخیر فعالان سیاسی با دبیرشورای عالی امنیت ملی، خودسردانه نیست و می‌تواند گامی مهمی برای بهبود وضعیت باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو مجمع محققین و مدرسین حوره علمیه قم گفت: طبق نقلی که برخی شاگردان نزدیک حضرت امام گفتند این بود که ایشان قائل به «ترتب» بودند. یعنی مجازات اعدام برای به کسی است که مرتکب قتل شده باشد، نه کسی که مبادرت قتل کند؛ بر این فرض که موضوع، محاربه باشد که اصلا بحث صغروی این است که موضوع، موضوعِ محاربه نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: وقتی که نظامیان آمریکایی متوجه حضور نیروهای سپاه پاسداران شدند، آبروریزی بدی را انجام دادند که سید محمد خاتمی رییس جمهور وقت مانع رسانه‌ای شدن این واقعه شد. منبع: خبرفوری

خبرگزاری مهر

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط 13 تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.

خبرگزاری مهر

هر چند وقت یک بار مباحثی درباره اصلاح قانون انتخابات در مجلس و دولت مطرح می‌شود که باید ببینیم این بار این موضوع محقق می‌شود یا مانند سنوات قبل به جایی نمی‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

یک سال پس از آن تصویر با این نوشته «... حداقل به اندازه رشد یه بادمجون به دولت رییسی وقت بدین» این پرسش در جامعه مطرح است که پس بادمجان ها کی می رسند با این وضعیت ارز و سکه و اقلام خواکی و امید اجتماعی؟