پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: ما به همکاری‌های منطقه ای مبتنی بر اصول و منافع مشترک و همچنین سیاست همسایگی پایبند هستیم.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اما جست‌وجوی کارآگاهان با دستور مقام قضایی برای یافتن آلت قتاله (چاقو) نتیجه‌ای نداشت. قاضی میرزایی که متوجه شده بود عروس جوان درباره چاقو دروغ می‌گوید، باز هم او را سوال پیچ کرد تا اینکه متهم به قتل برای رها شدن از این سوالات به سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: چاقو را درون چاه انداختم!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دختر سردار قاسم سلیمانی از برپایی موزه‌ای از آثار به جا مانده از پدرش در کرمان یا تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه امروز دوشنبه در بازار اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از فدراسیون ووشو، تیم ملی ووشو کشورمان در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان با کسب 13 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز مقتدرانه قهرمان جوانان جهان شدند. ملی‌پوشان پسر و دختر ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» اعزام این پیکار‌ها شده بودند، بامداد امروز (دوشنبه) با حضور و استقبال مریم کاظمی پور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه نفر از دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های صنعتی شریف و خواجه نصیرالدین طوسی امروز آزاد شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل انتخابات وزارت کشور جزئیاتی از لایحه جامع انتخابات مبتنی بر سیاست های کلی انتخابات تشریح کرد و گفت: این لایحه تقدیم هیئت دولت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام طارمی سال گذشته پس از انتقال رایگان اوبامیانگ به بارسلونا، به آرسنال وصل شد. گزارش‌ها اصرار داشتند که او به صورت قرضی به باشگاه پیشنهاد شده بود اما پس از انتقال لوئیز دیاز به لیورپول، این پیشنهاد لغو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: یک گزارش تاریخی درباره پرونده‌هایی که حکم محاربه نگرفتند مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افراد حقوق و مستمری بگیر پست بانک باشند می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. البته پرداخت این وام منوط به این است که در اعتبارسنجی رتبه A، B یا C را کسب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در تمامی رشته‌های امتحانی در روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 اسفند ماه سال 1401 برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات افزایش سقف تسهیلات طرح‌های اشتغال خانگی با سود چهار درصد اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل انتخابات وزارت کشور در حالی از تدوین لایحه جامع انتخابات با آسیب‌شناسی قوانین گذشته مبتنی بر سیاست‌های کلی انتخابات و ابلاغی مقام معظم رهبری خبر داد و اعلام کرد که برای نخستین بار سامانه شفافیت مالی در انتخابات سال آینده رونمایی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فریدون عباسی گفت: امثال بنده از اول هشدار دادیم که اینها دام هستند، اجازه ندهید آژانس به مکان‌هایی که ادعا می‌کنند آلوده شده وارد شود چرا که حتماً چیزی در آنجا پیدا می‌کند چون خودشان مواد را آنجا ریختند و به عبارت دیگر آلودگی‌ها توسط دشمن در آنجا ریخته می‌شود