پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ دلار با افزایش نوسان به کانال 37 هزار تومان وارد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افروغ گفت: گرچه در دور دوم انتخابات سال84 و صرفا در دوگانه احمدی‌نژاد - هاشمی به دلیل شعارهای احمدی‌نژاد و البته شناختی که از هاشمی داشتم به او رأی دادم که بزرگ‌ترین اشتباه زندگی‌ام همین بود و به مجرد شروع به کار احمدی‌نژاد انتقادهایم از عملکردهای خودش و دولتش شروع شد تا جایی که حتی رهبری تذکر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان و محل برگزاری یک مسابقه جام حذفی تغییر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس شورای اسلامی مصوب کرد که متقاضیان دریافت وام ازدواج و فرزندآوری که چک برگشتی داشته باشند باید 50 درصد بدهی خود را بپردازند تا اعطای تسهیلات به آنها انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از کلارا چیا در خانه پیکه زمانی که او هنوز با شکیرا زندگی می‌کرد، منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دلاوری، مجری با سابقه صداوسیما صبح امروز ممنوع الخروج شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا از ماه اکتبر تاکنون دو دور تحریم را در قالب مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت سفر علیه ایران اعمال کرده است. قدرت‌های غربی مدعی هستند که همچنان شاهد ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه هستند و معتقدند تهران به زودی موشک‌های بالستیک را نیز عرضه خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دختر نوجوان بر اثر غرق‌شدگی در رودخانه در دهدز جان باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» توسط انتشارات اونسوز ترکیه به زبان ترکی استانبولی، ترجمه و منتشر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا در پرونده‌هایی چون ترور سعید حجاریان، سلاح کشیدن مداح معروف، اسیدپاشی اصفهان، قتل‌های محفلی کرمان و.‌.‌. حکم محاربه صادر نشد؟

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه برای برخی از مردم حوزه درمان تامین اجتماعی تنها امکان و تکیه‌گاه هنگام بیماری است، گفت: در بخش درمان غیرمستقیم، سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌گر نباید تبدیل به یک پرداخت‌کننده صرف هزینه‌ها شود. ما امانتدار و کارگزار مردم هستیم و باید نسبت به امانت آنها و نظارت بر کیفیت خدمت‌رسانی و تسهیل شرایط برای بیمه‌پردازان حساس باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات زمان واریز معوقات افزایش حقوق و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان 1401 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از مناظره داغ جلیل محبی و محسن برهانی درباره صدور حکم اعدام برای محسن شکاری منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رییس سازمان بورس اوراق بهادار در امور سهام عدالت گفت: همه تلاش ما این است که سود سهام عدالت در زمان مقرر پرداخت شود، شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت که مجامع آنها برگزار شده و پرداخت سود آنها طبق جدول زمان‌بندی باید تا پایان آذر ماه پرداخت شود