پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: ما به همکاری‌های منطقه ای مبتنی بر اصول و منافع مشترک و همچنین سیاست همسایگی پایبند هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «چَمَری برای پهلوان» خاطرات مردم کرمانشاه از ایام شهادت قاسم سلیمانی با تحقیق فریبا کرمی و تدوین مریم فخریان و زهره مؤمنی نوقابی است که توسط انتشارات راه یار به تازگی منتشر و راهی بازار نشر شده است. در بخشی از این کتاب با عنوان «اگر سردار نبود» می‌خوانیم: «این رنج، هیچ تفسیری نداشت. بعد از سردار، دنیا برایم تاریک شده بود. بیش از همه به خودم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، رویترز گزارش داده که «شی جین‌پینگ»، رئیس‌جمهور چین در سفر اخیر به کشور‌های عربی، به سران این کشور‌ها گفته پکن این طرح را در دستور کار خواهد داد که در خرید و تبادلات تجاری انرژی، به جای دلار از یوان (واحد پول چین) استفاده کند. به نوشته رویترز، این اظهارات رئیس‌جمهور چین گامی دیگر از تلاش‌های پکن برای کنارگذاشتن دلار در معاملات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بردار خبرنگار امریکایی فوت شده در مسابقات جام جهانی قطر گفت: ما هنوز هم از این حادثه شوکه هستیم. خانواده ما منتظر اعلام نظر پزشکان آمریکا خواهند ماند و ما نیز به مقامات دولتی اعتماد داریم چون آنها دارند تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا به ما برای رسیدن به جواب سؤالات‌مان کمک کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای به‌مناسبت پنجمین سالگرد هزیمت گروه تروریستی داعش، این پیروزی بزرگ را به شهدا، مجاهدان، مرجعیت و ملت عراق تبریک گفت. در این بیانیه با مرور مراحل پروژه ویرانگر موسوم به خلافت داعش که از پشتیبانی مالی هنگفت و حمایت لجستیک خارجی برخوردار بود، آمده...

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعاهای مطرح شده در آن علیه ایران گفت: هیچ ادعایی را در مورد تمامیت ارضی ایران نمی‌پذیریم و به کسی اجازه مداخله در امور داخلی ایران و تمامیت ارضی و سرزمینی ایران را نمی‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملی‌پوش ایران از بازداشت خود خبر داد و اعلام کرد در حال حاضر به قید وثیقه بیرون است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام شبکه قطری قهرمان جام جهانی 2022 مبلغ 42 میلیون دلار به جیب می زند. نایب قهرمان 32 میلیون دلار پاداش می گیرد.

وب‌گاه فرارو

صالح‌آبادی 44 ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال 93 و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین امیرعبداللهیان در توییتی به زبان چینی به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و ادعاهای مطرح‌شده در آن بیانیه نسبت به جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب کوچک و تنب بزرگ واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

محبوبه اسماعیل زاده مدرس دانشگاه گفت: شعار "زن، زندگی، آزادی" خواسته های یک زن ایرانی نیست بلکه به او تحت رسانه القا شده است، این واژه ها باید باز و تعریف شوند به واقع این شعارها در بی حیایی و بی قید و بندی خلاصه شده و به هیچ وجه خواسته های یک زن ایرانی نیست.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ انحصار سرمایه‌داری در حوزه رسانه، آورده‌ای جز سانسور و پایان دادن به آزادی بیان رسانه‌های مستقل در جهان نداشته و هیسپان تی وی هم در کسوت رسانه مستقل اسپانیولی زبان جمهوری اسلامی، از این قاعده مستثنی نبوده و طی دهه اخیر بار‌ها هدف هجمه‌ها و محدودیت‌ها قرار گرفته است. از همین رهگذر بود که پلتفرم‌های یوتیوب، فیس‌بوک و توئیتر نیز از سال 2018 تاکنون چندین...

خبرگزاری مهر

تدوین و اجرای طرح‌های فرهنگی و تبلیغی در دانشگاه جامع علمی کاربردی متناسب با مأموریت دفتر نهاد نمایندگی رهبری در توافق نامه این دانشگاه و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه امضا شد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر سیاست نه شرقی نه غربی ایران، گفت: اظهارات اخیر برخی کشورهای دوست رفتاری مبتنی بر شتاب‌زدگی و تحت تأثیر فضایی بوده که در آن قرار داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس با وجود فروش درصدی از سهام خود، نمی‌تواند از آن پول برای مخارج جاری باشگاه استفاده کند. از طرفی وضعیت پرداختی اسپانسر هم نامشخص است و همین موضوع تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است.