پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر این اساس، کلاس‌های دانشجویان در طی این دو روز در پردیس کرج به صورت برخط و در پردیس تهران به صورت حضوری برگزار خواهند شد. همچنین، کارکنان دانشگاه خوارزمی شاغل در پردیس کرج تعطیل بوده و در تهران مطابق معمول مشغول به فعالیت خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با حضور در منزل شهید علی‌وردی با خانواده این شهید دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل انتخابات وزارت کشور جزئیاتی از لایحه جامع انتخابات مبتنی بر سیاست های کلی انتخابات تشریح کرد و گفت: این لایحه تقدیم هیئت دولت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، توافق‌نامه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به امضای طرفین رسید. با حضور حجت الاسلام نصیری فرد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی و حجت الاسلام والمسلمین ملأ نوری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا امروز دوشنبه در بازار به یک میلیون و 646 هزارتومان رسید.

خبرگزاری دانا

سید ابراهیم یزدی نژاد گفت: در نوشته‌های حاج قاسم آمده است؛ شب بود و دیر وقت که متوجه شدم شکم، سینه و دست راستم آسیب دیده و در یک لحظه احساس کردم شهید شده‌ام؛ یکی از نیروهای ارتش من را از معرکه بیرون آورد و به خاکریز خودی رساند؛ به جایی که بچه‌های پاسدار و بسیجی هستند و تا صبح من با بدن زخمی آنجا بودم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: لیست تحریمی جدیدی را امروز مرتبط با اتحادیه اروپا، برخی از شخصیت‌های اتحادیه اروپا و همچنین تحریم‌هایی را در مورد برخی از نهادهای انگلستان و برخی از شخصیت‌ها و مقامات این کشور اعلام و اعمال می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: ما هرگونه اتهامات بی اساس مندرج در اجلاس چهل و سوم شورای خلیج فارس با حضور مقام چینی را محکوم می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی گفت: اعتراض امری قانونی است و ایران آن را می‌پذیرد، ولی اغشتشاش غیرسازنده است و حمایت خارجی‌ها از آن، کمکی به شنیدن صدای معترضان و منتقدان نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عماد افروغ با اشاره به انتخابات خرداد سال 88 گفت: هیچ وقت هم نگفتم که آن انقلاب مخملی است. تنها کسی و یا حداقل یکی از کسانی که آن موقع ایستاد و گفت مخملی نیست بنده بودم و هزینه آن را هم دادم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی رسانه‌ها از قهر رئیس کل بانک مرکزی و عدم حضور او در ساختمان بانک مرکزی خبر داده بودند که ظهر امروز قرار است صالح آبادی تفاهم‌نامه‌ای را با وزیر صمت امضا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از کشف کنسروهای تریاک در فرودگاه امام خمینی (ره) خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل انتخابات وزارت کشور امروز دوشنبه جزئیاتی از لایحه جامع انتخابات مبتنی بر سیاست‌های کلی انتخابات، ابلاغی مقام معظم رهبری را تشریح کرد و گفت این لایحه تقدیم هیات دولت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امید علیمردانی بازیگر و تهیه‌کننده که با شنیدن این خبر بسیار متعجب شده بود، گفت: «واقعاً عنوان مرا جعل کردند و رفته‌اند کلاهبرداری! نمی‌دانم چه بگویم! چطوری مرا جعل کرده‌اند؟ من که دیگر مشخص هستم و همه مرا دیده‌اند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا با تاکید برلزوم استمرار برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و حفظ ثبات و امنیت درحوزه هوایی، گفت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری صاحب اصلی بار صورت گرفته است.