پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه فرارو

مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی 44 ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال 93 و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا یکشنبه در وبلاگ خود نوشت: این جنگ همچنین زنگ بیدارباش برای همه ما در مورد توانایی‌های نظامی خودمان بوده است. ما به اوکراین سلاح دادیم، اما با این کار متوجه شدیم که ذخایر نظامی ما تمام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ورود معاون اول رئیس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی‌گذاریم هیچ دانش‌آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق کثیف، بیشترین استفاده را در بیمارستان‌ها و به منظور جمع‌آوری ملحفه و لباس‌های کثیف، پسماند، شستشوی وسایل، تخلیه ترشحات و...، دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اعلام کرد: متهم 13 ساله این پرونده پس از اعتراف، به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علت برگزاری دربی پایتخت بدون تماشاگر اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهر ملیتوپل واقع در جنوب اوکراین، منطقه ای واقع در جمهوری خودخوانده دونتسک و کریمه هدف چند انفجار قرار گرفت. به نوشته خبرگزاری سی ان ان، انفجارهای میلتوپل در میانه گزارش مقام های دو طرف مبنی بر حمله موشکی به اوکراین رخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: تمام کون و مکان، عوالم، آسمان، زمین، برای معرفت الله، خلق شده‌اند. یعنی انسان بتواند از طریق اثر، مؤثر را بشناسد. اما انسان بجای غور کردن و توجه کردن، سرگرم محسوسات شده و از پشت پرده هیچ خبری ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرایش عجیب و غریب کتایون ریاحی در شبکه های اجتماعی پربازدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حبیبی دمای لاله‌زار را طی 24 ساعت اخیر 12 درجه زیر صفر اعلام کرد و گفت: این شهر سردترین منطقه استان کرمان در این مدت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی وارد دور تازه ای از بررسی شده و به نظر می رسد به زودی پس از تایید نهایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای تصویب به مجلس ارائه شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: در عرصه ساخت هواپیمای مسافربری سعی می‌کنیم حداقل تا 3 سال آینده در این حوزه به توفیقات عملی مناسبی دست یابیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات وزیران به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تعرفه هزینه خدمات در سال 1401 در سازمان های مناطق ویژه اقتصادی در سراسر کشور را تعیین کرد.