پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبرتو متسولا، رئیس پارلمان اروپا به دنبال بازداشت اوا کایلی، نایب رئیس این پارلمان در جریان عملیات پلیس بلژیک برای تحقیق در یک پرونده فساد مالی تصمیم به تعلیق او از وظایفش گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش‌سوزی در دانشگاه صنعتی اصفهان / یک نفر فوت کرد»؛ خبر کوتاه اما هولناک بود، چرا که فردی در پی حادثه این آتش‌سوزی در محیط دانشگاه به کام مرگ فرو رفته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: به دلیل اینکه بعضی از تست های مخرب در داخل کشور وجود ندارد این تست ها توسط شرکت های معتبر خارجی در خارج از کشور انجام می شود و نتایج تمامی این تست ها به سازمان استاندارد و محیط زیست ارائه و از آنها مجوز تولید انبوه دریافت می شود.

وب‌گاه عصر ایران

پنج‌شنبه عربستان و امارات اعلام کردند که در معامله تبادل دو زندانی میان مسکو و واشنگتن میانجیگری کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد دیگری هم کفش‌های زمستانی و قدیمی خود و همسرش را با حبوبات یا مرغ تعویض می‌کند؛ چرا‌که به قول خودش چیزی جز این ندارند تا با آن شکم بچه‌هایشان را سیر و امروزشان را به فردا برسانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرونده مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز با برگزاری 7 دیدار بسته می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز مجیدرضا رهنورد در ملاعام اعدام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جشنواره سینما حقیقت که این روزها در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است، امروز 21 آذر ماه علاوه بر نمایش فیلم‌ها، میزبان بزرگداشت نادر طالب زاده فیلم‌ساز هم هست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر لوازم خانگی وزارت صمت گفت: بیش از 90 درصد از جهیزیه توسط کالای ایرانی قابل تهیه است و با یک حساب سرانگشتی با 50 میلیون تومان می شود یک جهیزیه ایرانی که در آن تلویزیون و ماشین لباسشویی هم موجود باشد تهیه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوایل آذر بود که خبر رسید نصرآزادانی نیز بازداشت شده است؛ گو اینکه بعد‌ها مشخص شد او تقریبا یک هفته زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. کمی بعد عنوان شد پای امیر نصرآزادانی در پرونده کشته‌شدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی به میان آمده و برخلاف سایر چهره‌های فوتبالی قرار نیست به این زودی‌ها آزاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس با اشاره به اعتراضات در ایران گفت: نیروهای امنیتی اجازه استفاده از سلاح را نداشتند و به همین دلیل 7 هزار نیروی امنیتی در وقایع اخیر مجروح شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: باید بحث بودجه‌ریزی به سمت هوشمندسازی برویم و از فناوری‌های روز در جهت ایجاد ساختار درست استفاده کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

با برگزاری 7 دیدار پرونده مرحله یک سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز بسته می شود.