پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورل نگرانی اتحادیه اروپا را سیاست مستمر ترکیه در ملحق نشدن به تمهیدات مجازاتی این اتحادیه علیه روسیه برشمرد.

خبرگزاری دانا

مبشری از اهداء 1455 سری جهیزیه به نوعروسان این استان به ارزش 44 میلیارد تومان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نگاه فعالان بازار ارز تهران، چین در حال به چالش کشیدن ایران است. برخی معامله‌گران تصور می‌کنند که نزدیک شدن چین و عربستان به یکدیگر می‌تواند حجم خرید‌های نفتی اژد‌های زرد از ایران را تحت تاثیر قرار دهد و زمینه‌ساز کاهش درآمد‌های نفتی کشور شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس فتا درباره ارسال پیام از اکانت جعلی منتسب به روبیکا هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله رحمت، عضو دفتر استفتائات بیت امام خمینی (ره) و از شاگردان ایشان، معتقد است: حکم جرم هایی مانند ترساندن مردم، بستن خیابان و زخمی کردن شخص مقابل «اعدام» نیست بلکه حکم این مجرمان یا متهمان ازجمله «نفی بلد» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله رحمت، عضو دفتر استفتائات بیت امام خمینی (ره) و از شاگردان ایشان، معتقد است: حکم جرم هایی مانند ترساندن مردم، بستن خیابان و زخمی کردن شخص مقابل «اعدام» نیست بلکه حکم این مجرمان یا متهمان ازجمله «نفی بلد» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس یک نظرسنجی جدید، محبوبیت جو بایدن از 46 درصد ماه اکتبر به 41 درصد در ماه جاری میلادی کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلوده‌ترین کلانشهر کشور با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون و رسیدن به عدد 162 در وضعیت ناسالم معرفی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از دستگیری عوامل حمله به آمبولانس در بجنورد طی ناآرامی های گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار بود تا پایان آذر ماه سود سهام عدالت پرداخت شود، اما رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که این سود تا اواسط دی ماه پرداخت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که از بین 113 کشور، ایران رتبه 24 آلودگی هوا را دارد و در بین 107 پایتخت دنیا نیز تهران رتبه 21 آلایندگی را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولان برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا از ورود پرچم‌های متفرقه به سالن مسابقات جلوگیری کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی نشت و انفجار گاز در یک منزل مسکونی که ساعت 4:53 امروز (20 آذرماه) در روستای سرله میداوود از توابع شهرستان باغملک رخ داد، این منزل مسکونی کاملا تخریب شد.