پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: دولت به ما قول داده که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود. امیدواریم به این قول و وعده خود عمل کنند. البته افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه اعمال شده است.

خبرگزاری دانا

یوسفوند گفت: قرارگاه جهادی عدالت آموزشی لرستان برای تهیه امکانات، فضا، نیروی انسانی ماهر برای آموزش رایگان در 62 منطقه کم برخوردار و حاشیه‌ای شهری و روستایی وارد عمل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصرآزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از 27 آبان ماه در بازداشت به سر می‌برد. براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با 3 نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ 25 آبان ماه کرده که در نتیجه این اقدام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنگام مواجهه با موارد مشکوک، هر جایی که کاربران احساس کردند مورد متناقضی وجود دارد، یا هرگاه به فرد تماس‌گیرنده شک کردند، بهترین را این است که این تماس قطع کنند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام عباسی عنوان کرد: عبور از فتنه‌ها؛ برنامه‌ریزی تشکیلاتی، دل‌های به‌هم فشرده و عمل به هنگام می‌خواهد امروز برای هدایت افکار عمومی نیاز به برنامه راهبردی داریم چراکه چشم امید شیعیان جهان به جمع‌های این‌چنینی است و لازمه ایفای نقش مؤثر همدلی و هم‌گرایی و کنار گذاشتن اختلافات است.

خبرگزاری دانا

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: انسان‌ها را با سه ویژگی اندیشه و تفکر، اخلاق و رفتار و عملکرد می‌توان شناخت که مرحوم زارعی از یک تفکر قرآنی و اسلامی برخوردار و به واقع یک انسانِ مطلوب بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره ترمیم حقوق و اعماب فوق‌العاده ویژه معلمان توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

در اختتامیه همایش ملی پژوهش و دفاع مقدس آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت معرفی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حکم اعدام «ماهان صدرات» از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر متوقف شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بر ضرورت به‌کارگیری دیپلماسی اقتصادی برای معافیت تحریمی بندر امام خمینی (ره) از تحریم‌های غرب تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی در این شرایط جوی نسبت به اجتناب از حضور در فضای باز برای تمام گروه‌ها توصیه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال، سرمربی این تیم وضعیت دشواری برای ترکیب تیمش مقابل پرسپولیس دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروزیک‌شنبه، 20 آذر ماه مجلس شورای اسلامی با بررسی اولویت‌دار طرح اصلاح تبصره (4) بند (3) ماده واحده قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلی تکمیلی و تخصصی با 141 رأی موافق، 39 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند. مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه قوانین و مقرارت مختلف در خصوص شفافیت جامع نیستند، درخواست کرد تا در برنامه هفتم توسعه حکمی آورده شود که در رابطه با شفافیت کامل و جامع باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تودیع و معارفه مدیر جدید پردیس تئاتر تهران روز 19 آذر برگزار شد.